Merhaba, son zamanlarda forumda bir sürü şikayet konusu açılıyor ortam bir sürü dolndırıcı , söz verip tutmayan , yalan söyleyen dolmuş dikkat edin son3 ayda 5 kere dolandırıldım kimseye güvenmeyin kendinizi güvene alın bu konu hakkında r10 yönetiminden bir talebim var.
Talebim ; Forumda ücretsiz olarak bir kaç kişi aracılık hizmeti versin lütfen çünkü forumda hesap satın alıp o hesaptan bile dolndrylr.
Dikkat Dikkat , Dolndrıcı ve Yalancı Dolmuş Ortalık !
11
●540
- 14-07-2022, 19:04:41Sizin gibi ticaret yüzdem olsa asla ilk Milk olayına girmezdim sizin profilede güvenmeyip laga luga yapan biriylede ticaret yapmazdım.
- 14-07-2022, 19:06:03Bi ara foruma GET sistemi getirilecekti diye biliyorum, fakat sonra ne oldu takip edemedim. Gelirse hem R10 gelir elde etmiş olur hemde güven sorunları için ticaretlere escrow olarak aracılık yapmış olunur.Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2022, 19:08:14
- 14-07-2022, 19:08:25Geçmiş olsun hocam ama hatayı birazda kendimizde aramalıyız gafil avlanmamalıyız son 3 ayda 5 defa dolandırıldığınızı söylüyorsunuz ben 16 yıllık r10 üyeliğimle 3 defa dolandırılmadım. İyi forumlar dilerim
- 14-07-2022, 19:14:39Aslında hatayı kendimde hep ararım ama forumda bakıyorum ticaretleri temiz adam diyorsun benim ticaretim senden fazla olsun diyor ben paramı alır teslim ederim sende almak istiyorsun böylelikle adam hesabı falan umursamayıp kaçıp gidiyor , birisi işini yapıyor yarım yamalak kabulde ediyor ama parayı vermeye gelince sıkıntı yani bir sürü sayabilirim ama hata İYİ NİYET VE TİCARET GERÇEKLEŞİTİRME İSTEĞİ.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. - 14-07-2022, 19:17:35Aslında çok haklısın ama işte ticaret yapmaya çalışırken düzgün olunca karşıda ki kişiye güveniyorsun dolandırıldıktan sonra 2 tane daha ticarem oldu buradan onlarda bir sorun yaşamadım ne zaman ne çıkacagı belli olmuyor , çogu kişi zaten ilk teslim edeyim diyor siz güvenilirsiniz diyor ama bazıları işte farklı teşekkür ederim.Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle