Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi ticaret yüzdem olsa asla ilk Milk olayına girmezdim sizin profilede güvenmeyip laga luga yapan biriylede ticaret yapmazdım.
Aslında çok haklısın ama işte ticaret yapmaya çalışırken düzgün olunca karşıda ki kişiye güveniyorsun dolandırıldıktan sonra 2 tane daha ticarem oldu buradan onlarda bir sorun yaşamadım ne zaman ne çıkacagı belli olmuyor , çogu kişi zaten ilk teslim edeyim diyor siz güvenilirsiniz diyor ama bazıları işte farklı teşekkür ederim.