• 12-07-2022, 12:08:06
    #73
    İçim burkuldu hocam allah acil şifa versin.İnşallah tez zaman da sağlığına kavuşur
  • 12-07-2022, 12:12:02
    #74
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin hocam dualarımız çocuğunla. Allah tüm cocuklarımızı korusun.
    Sedat1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar versin hocam
    webdepar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin, tez vakitte iyileşirsiniz ikiniz de inş.
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah acil şifalar versin.
    WEBİLKON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim Rabbim acil şifalar versin dualarımız seninle.
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin...
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar verdin. Dualarımız sizlerle. Umarım herhangi bir şey olmadan ufak çaplı atlatır Dora da.
    BugByksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok üzüldüm ya, Allahım Şafi adıyla şifalandırsın inşallah. Dualarımız sizinle. Bizi de bilgilendirin
    ADMevlit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hastalık tekrar tırmanışa geçiyor :/ Dualarımız sizlerle.
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok geçmiş olsun Allah sifa versin
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin.
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifasını versin biran önce sağlıklı şekilde yanınıza gelmeyi nasip etsin.
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.
    MariaDB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin kardeşim. Dualarımız küçük dora ile olacak umarım çabucak atlatır kardeşimiz.
    UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim Rabbim acil şifalar versin dualarımız seninle.
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizi de bilgilendir kücücük bir bebek daha o ALLAH'ım korusun.
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifa versin.
    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin, geçmiş olsun hocam
    worldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin. Bayramınız tekrar sevince dönüşsün inşallah
    BurakKeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin, geçen sene kurban bayramında benim oğlum da Covid olmuştu. Yaşadığınız duyguyu, korkuyu ve endişeyi çok iyi anlıyorum.
    Moralinizi yüksek tutun çocuklar genelde daha rahat atlatıyor.

    Allah yardımcınız olsun.
    Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım acil şifalar versin hocam. En kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah miniğimiz. 🙏🏻
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin hastalık yüzü göstermesin hiçbirimize inşallah.
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin hocam
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar versin hocam
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah' ım ikinize de şifa versin hocam.
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah’ım acil şifalar versin hocam, yüreğinizi ferah tutun.
    ferucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dora ve hasta olan herkese Rabbim şifa versin.
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, umarım tez zamanında iyileşir.
    Kızım geçen sene bizden sonra pozitif olmuştu, bizim aksimize pozitif olduğunu bilmesek anlayamaz haldeydik. Çocuklar kolay atlatır ki Doralar güçlüdür, sizden kolay atlatır.. inanın
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifa versin.
    Ben bu hastalıkla ilgili çok fazla şey yaşadım, bilen bilir. Herhangi bir konu ile ilgili kafanıza bir şey takılırsa ve istişare etmek isterseniz bana yazmaktan çekinmeyin.
    muratkaya_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin, dualarımız sizinle.
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, acil şifalar diliyorum.
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. İnşallah siz de oğlunuz da rahat atlatır. Bebekleri fazla etkilemiyor bence içiniz rahat olsun. Bu arada aşılı mıydınız? Şu sıralar aşılılarda ciddi bir covid artışı var.
    ynsdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin hocam.. tez zamanda toparlaması dileği ile..
    GokturkDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah. Hocam psikolojik olarakta düşmeyin sakın. O da çok etkili oluyor.
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bizim oğlan ben ve annesi de corona olduk 8 aylıktı, bakıcıdan bulaştı. Sadece 1 gece ateşlendi ve bizden önce iyileşti. Merak etme anne sütünden dolayı onlar senden benden dirençli, kısa zamanda normale dönecektir.
    MafiaFather adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar nasip eylesin rabbim çocukları bebekleri korusun duam seninle.
    Sende çocuğunda devrimlerinde sevdiklerinde iyi olur inşallah bir ömür boyu mutlu huzurlu sağlıklı yaşarsınız inşallah allah'a emanet ol
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acil şifalar dilerim, iyi düşünün hocam, arkadaşın dediği gibi anne sütüyle beslenen bebeklerin bağışıklıkları sizden benden sağlam oluyor, sizden daha çabuk toparlar
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Dora; çok geçmiş olsun. benzer bir süreç atlattık. bizim doktorumuz herhangi bir ilaç takviyesi almadan anne sütü ile daha hızlı iyileşeceğini söyledi öyle de oldu hem annemiz hem bebeğimiz emzirme sayesinde çok daha hızlı atlattı. bu tip bir detayı doktorunuza danışarak uygulabilirsiniz. dularım sizinle Allah yardımcınız olsun çok çok geçmiş olsun.
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şafi ismiyle şifa versin inşallah.
    kaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar versin hocam
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabileceğimiz bir şey varsa burdayım.Eminim r10da gerekeni yapar .
    Allah sizlere acil şifa versin.Geçmiş olsun.
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah’tan acil şifalar dilerim size ve yavrunuza.
    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı şekilde ayağa kalkar. O küçük bedenlerini gördükçe insan kahroluyor çok iyi biliyorum ama çocuklarımız güçlüdür inşallah en kısa sürede toparlayacaktır.
    Ben de birkaç gündür oldukça ağır şekilde geçiriyorum şimdi eşime de geçti maalesef.
    Fiziki olarak yanınızda olamasakta eğer yapabileceğimiz bir şey olursa mutlaka söyleyin maddi/manevi yanınızdayız.
    Gokyuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifa versin ailenize ve size.
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam,umarım bian önce düzelir
    Zomato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifa versin inşallah Yeğenimize. Size bağışlasın ve ömrünün sonuna kadar mutluluklar huzur sağlık saadet versin inşallah.
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin inşallah...
    1.5 yaşına kadar sanırım çocuklar biraz ağır atlatıyor
    Umarım iyi olur.
    geçmiş olsun, iyi akşamlar.
    Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin
    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun.
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun onlar zaten melekler o nedenle onların bizden iyi koruyanlar kollayan var 🙂 bizde korona olduğumuzda 2 defa oğlumuz oldu çok küçüktü sadece parol şurup vermiştik ateşi düşsün diye . Şükür atlattık. Yinede çok çok geçmiş olsun biciriga
    gokaybjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum Allahım şifalar versin dualarım seninle
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH'ım ağzınızın tadını bozmasın. Sağlık ve afiyet ihsan etsin inşallah ...
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'tan acil şifalar diliyorum. Umarım tez vakitte capcanlı bir hale gelir. Çok zor... Allah yardımcın olsun. Kimseye göstermesin.

    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çook geçmiş olsun hocam, çocuklar çok daha rahat atlatıyor. İçiniz rahat olsun Dora çok daha kolay atlatır Sizde umarım kısa zamanda iyleşirsiniz, çok geçmiş olsun tekrar.
    BadTrips adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin hocam.
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifa versin ikinize de..
    cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam bu corona bu aralar yine revaçta dikkatli olmak lazım
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Dora; hocam son durum nedir ? Var mı yapabileceğimiz bir şey maddi manevi ?
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin.
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin geçmiş olsun.

    Hepimizden teker teker Allah razı olsun arkadaşlar. Ayağınıza taş değmesin.

    Kayınbabamla konuştuk 1 saat sonra doktor gidebilir derse eve gelecekler tedaviyi evde devam edicez ekstra ateşlenme veya farklı semptom göstermezse inşallah.

    Geçen seneki gibi değilmiş bu virüs çocuk ve bebeklerde çok zorlayıcıymış şuanda.

    Vaka sayıları tekrardan ciddi anlamda artmış.

    Oğlum Doram da inşallah sizlerin duaları ve rabbimin izniyle iyileşicek.

    En kötü hissetiğim durum ben evden çıkamıyorum başka insanlara zarar vermemek için oğlumun yanında olamadım bir baba için çok zor bir durum bu.

    Devlet hastanelerinde durum ciddi anlamda karışık curcuna kimse kolay kolay çocuğunu imkanı varsa götürmek istemez çok kalabalık vs vs vs.

    Özel hastanelerde ben ve ben gibi dar ve orta düzey geliri olanlarıda ciddi anlamda zorlar belini büker.

    Ben bir tecrübe kazandım bu durumdan imkanı olan ben gibi rezillik çekmemek için bebeklerine minnaklarına özel sigorta yaptırsın.

    Duanız oğlumla olsun iyiki varsınız.
  • 12-07-2022, 12:19:55
    #75
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimizden teker teker Allah razı olsun arkadaşlar. Ayağınıza taş değmesin.

    Kayınbabamla konuştuk 1 saat sonra doktor gidebilir derse eve gelecekler tedaviyi evde devam edicez ekstra ateşlenme veya farklı semptom göstermezse inşallah.

    Geçen seneki gibi değilmiş bu virüs çocuk ve bebeklerde çok zorlayıcıymış şuanda.

    Vaka sayıları tekrardan ciddi anlamda artmış.

    Oğlum Doram da inşallah sizlerin duaları ve rabbimin izniyle iyileşicek.

    En kötü hissetiğim durum ben evden çıkamıyorum başka insanlara zarar vermemek için oğlumun yanında olamadım bir baba için çok zor bir durum bu.

    Devlet hastanelerinde durum ciddi anlamda karışık curcuna kimse kolay kolay çocuğunu imkanı varsa götürmek istemez çok kalabalık vs vs vs.

    Özel hastanelerde ben ve ben gibi dar ve orta düzey geliri olanlarıda ciddi anlamda zorlar belini büker.

    Ben bir tecrübe kazandım bu durumdan imkanı olan ben gibi rezillik çekmemek için bebeklerine minnaklarına özel sigorta yaptırsın.

    Duanız oğlumla olsun iyiki varsınız.
    İnşaAllah bir sonraki konuyu güncellediğinizde güler yüzlü masum Dora yeğenimizin gülücükleri süsler forumu
  • 12-07-2022, 12:23:16
    #76
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Allahım şifalarını versin inşallah durumdan haberdar et bizi üstad.Allah kolaylık versin.
  • 12-07-2022, 12:41:07
    #77
    Rabbim acil şifalar versin inşallah
  • 12-07-2022, 21:58:59
    #78
    Allah bir önce sıhhatine kavuştursun. Çok zor Cook zor.
    3.5 yaşında kızım var bir kere para yuttu ufakken 44 yaşındayım öyle acı çekmedim. Allah sana da sabır ve güç versin. Atlatacaksiniz kismetse Dora yegenimde gulucuklerine devam edecek. İşin maddi boyutu gerçekten büyük yük. Bende uzun zamandır maddi sıkıntıdan çıkamadım ama rakamları görünce çok korktum. Öyle bir durumda olsam gözüm hiçbir şeyi görmez. Ama gene de Allah büyük.