Çok geçmiş olsun onlar zaten melekler o nedenle onların bizden iyi koruyanlar kollayan var 🙂 bizde korona olduğumuzda 2 defa oğlumuz oldu çok küçüktü sadece parol şurup vermiştik ateşi düşsün diye . Şükür atlattık. Yinede çok çok geçmiş olsun biciriga