• 11-07-2022, 19:22:07
    #37
    Allah acil şifalar versin hocam.. tez zamanda toparlaması dileği ile..
  • 11-07-2022, 19:23:34
    #38
    Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin inşallah. Hocam psikolojik olarakta düşmeyin sakın. O da çok etkili oluyor.
  • 11-07-2022, 19:34:27
    #39
    Geçmiş olsun, bizim oğlan ben ve annesi de corona olduk 8 aylıktı, bakıcıdan bulaştı. Sadece 1 gece ateşlendi ve bizden önce iyileşti. Merak etme anne sütünden dolayı onlar senden benden dirençli, kısa zamanda normale dönecektir.
  • 11-07-2022, 19:45:42
    #40
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün corona olduğumu öğrendim.
    Aile bireylerimin hiç birinde corona çıkmadı.
    Çok ağır atlatıyorum.

    10 aylık bebeğim var Adı Dora büyük ihtimal oda corona oldu ve havale geçiriyor şuanda hastanede acilde.

    Duanıza ihtiyacımız var.

    ------------------
    ekleme: oğlumda pozitifmiş, ateşi düşürülmüş acilde mudahaleler sonucu nolcak bilmiyorum.

    ekleme: eve taburcu olacak biraz evvel hanım aradı geliyorlarmış.
    Test sonucu pozitif çıktığı için ateşlenme vs çok dikkat edecekmişiz.

    Tşkler R10
    Rabbim acil şifalar nasip eylesin rabbim çocukları bebekleri korusun duam seninle.
    Sende çocuğunda devrimlerinde sevdiklerinde iyi olur inşallah bir ömür boyu mutlu huzurlu sağlıklı yaşarsınız inşallah allah'a emanet ol
  • 11-07-2022, 21:04:31
    #41
    backlinkmatik.com
    acil şifalar dilerim, iyi düşünün hocam, arkadaşın dediği gibi anne sütüyle beslenen bebeklerin bağışıklıkları sizden benden sağlam oluyor, sizden daha çabuk toparlar
  • 11-07-2022, 21:05:29
    #42
    Allah şifa versin hocam
  • 11-07-2022, 21:07:16
    #43
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bizim oğlan ben ve annesi de corona olduk 8 aylıktı, bakıcıdan bulaştı. Sadece 1 gece ateşlendi ve bizden önce iyileşti. Merak etme anne sütünden dolayı onlar senden benden dirençli, kısa zamanda normale dönecektir.
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acil şifalar dilerim, iyi düşünün hocam, arkadaşın dediği gibi anne sütüyle beslenen bebeklerin bağışıklıkları sizden benden sağlam oluyor, sizden daha çabuk toparlar
    malesef bizim bebek annesini emmedi eşimin sütü gelmedi yeterince 1 ay bile emmedi mamayla büyüdü
  • 11-07-2022, 21:28:14
    #44
    @Dora; çok geçmiş olsun. benzer bir süreç atlattık. bizim doktorumuz herhangi bir ilaç takviyesi almadan anne sütü ile daha hızlı iyileşeceğini söyledi öyle de oldu hem annemiz hem bebeğimiz emzirme sayesinde çok daha hızlı atlattı. bu tip bir detayı doktorunuza danışarak uygulabilirsiniz. dularım sizinle Allah yardımcınız olsun çok çok geçmiş olsun.
  • 11-07-2022, 21:33:14
    #45
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Dora; çok geçmiş olsun. benzer bir süreç atlattık. bizim doktorumuz herhangi bir ilaç takviyesi almadan anne sütü ile daha hızlı iyileşeceğini söyledi öyle de oldu hem annemiz hem bebeğimiz emzirme sayesinde çok daha hızlı atlattı. bu tip bir detayı doktorunuza danışarak uygulabilirsiniz. dularım sizinle Allah yardımcınız olsun çok çok geçmiş olsun.
    malesef bizim bebek annesini emmedi eşimin sütü gelmedi yeterince 1 ay bile emmedi mamayla büyüdü