Dün corona olduğumu öğrendim.
Aile bireylerimin hiç birinde corona çıkmadı.
Çok ağır atlatıyorum.
10 aylık bebeğim var Adı Dora büyük ihtimal oda corona oldu ve havale geçiriyor şuanda hastanede acilde.
Duanıza ihtiyacımız var.
------------------
ekleme: oğlumda pozitifmiş, ateşi düşürülmüş acilde mudahaleler sonucu nolcak bilmiyorum.
ekleme: eve taburcu olacak biraz evvel hanım aradı geliyorlarmış.
Test sonucu pozitif çıktığı için ateşlenme vs çok dikkat edecekmişiz.
Tşkler R10
-----------------
ekleme: Tekrardan ateşi çok arttı annesigil tekrar acile götürüyorlar hiç hali kalmadı cocugumun.
---------
12 temmuz 2022 saat 11:52
çok şükür ateşini düşürdüler tekrar az evvel kayınbabamla konuştum onlar yanındalar doktor 1 saat daha durun tekrar tekrar damar yolu açılmasın demiş.
1 saat daha gözlemleyip taburcu edecekler inşallah.
Dua istiyorum tekrar ateşlenmesin ve bu virüsü bir an evvel bebeğim yensin diye dua edin lütfen.
Tecrübelerim
İnsanın evladı olunca konu gözü para pul görmüyor.
*Acıbadem hastanesi
Gecelik servis ücreti 10bin tl
*Florence hastanesi
Gecelik servis ücreti 7bin tl + tedavi
*Medipol hastanesi
Gecelik servis ücreti 5bintl
Kimse bana devlet hastanesine neden gitmediniz demesin..
Abilerim kardeşlerim bu olay kulağıma küpe oldu benim.
Benim düştüğüm hataya düşmeyin.
İmkanınız varsa özel sigorta yaptırın yavrularınıza evet çok pahalı özel sigortalar bencede ama bu tarz durumlarda hayat kurtarıyor.
Bu benim tecrübemdi ve sizinlede paylaşmak istedim.
Lütfen oğluma Dora için dua edin daha 10 aylık.
77
●2.618