• 11-07-2022, 21:35:54
    #46
    Allah şafi ismiyle şifa versin inşallah.
  • 11-07-2022, 21:36:50
    #47
    Rabbim acil şifalar versin hocam
  • 11-07-2022, 21:37:35
    #48
    Allah hepinizden razı olsun.
    Şu anda tekrardan acildeler tekrar serum vs verdiler.
    Eşimle konuştum eve getirmeyin hastanede serviste yatış yapılsın ve hastanede tedavi görsün dedim bakalım haber bekliyorum bende.
  • 11-07-2022, 21:47:46
    #49
    Yapabileceğimiz bir şey varsa burdayım.Eminim r10da gerekeni yapar .
    Allah sizlere acil şifa versin.Geçmiş olsun.
  • 11-07-2022, 21:49:04
    #50
    Bol Bol dua edin yeter üstadım Allah herkezin evladını bağışlasın
  • 11-07-2022, 21:57:08
    #51
    Allah’tan acil şifalar dilerim size ve yavrunuza.
  • 11-07-2022, 22:02:32
    #52
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün corona olduğumu öğrendim.
    Aile bireylerimin hiç birinde corona çıkmadı.
    Çok ağır atlatıyorum.

    10 aylık bebeğim var Adı Dora büyük ihtimal oda corona oldu ve havale geçiriyor şuanda hastanede acilde.

    Duanıza ihtiyacımız var.

    ------------------
    ekleme: oğlumda pozitifmiş, ateşi düşürülmüş acilde mudahaleler sonucu nolcak bilmiyorum.

    ekleme: eve taburcu olacak biraz evvel hanım aradı geliyorlarmış.
    Test sonucu pozitif çıktığı için ateşlenme vs çok dikkat edecekmişiz.

    Tşkler R10

    -----------------

    ekleme: Tekrardan ateşi çok arttı annesigil tekrar acile götürüyorlar hiç hali kalmadı cocugumun.
    Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı şekilde ayağa kalkar. O küçük bedenlerini gördükçe insan kahroluyor çok iyi biliyorum ama çocuklarımız güçlüdür inşallah en kısa sürede toparlayacaktır.
    Ben de birkaç gündür oldukça ağır şekilde geçiriyorum şimdi eşime de geçti maalesef.
    Fiziki olarak yanınızda olamasakta eğer yapabileceğimiz bir şey olursa mutlaka söyleyin maddi/manevi yanınızdayız.
  • 11-07-2022, 22:04:52
    #53
    Rabbim acil şifa versin ailenize ve size.
  • 11-07-2022, 22:21:14
    #54
    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı şekilde ayağa kalkar. O küçük bedenlerini gördükçe insan kahroluyor çok iyi biliyorum ama çocuklarımız güçlüdür inşallah en kısa sürede toparlayacaktır.
    Ben de birkaç gündür oldukça ağır şekilde geçiriyorum şimdi eşime de geçti maalesef.
    Fiziki olarak yanınızda olamasakta eğer yapabileceğimiz bir şey olursa mutlaka söyleyin maddi/manevi yanınızdayız.
    sizlerede çok geçmiş olsun rabbim herkeze acil şifalar versin.
    işin ucunca bebek ve cocuklar olunca insan ayrı bir kahroluyor anlatılamaz bir duygu