Dün corona olduğumu öğrendim.
Aile bireylerimin hiç birinde corona çıkmadı.
Çok ağır atlatıyorum.
10 aylık bebeğim var Adı Dora büyük ihtimal oda corona oldu ve havale geçiriyor şuanda hastanede acilde.
Duanıza ihtiyacımız var.
------------------
ekleme: oğlumda pozitifmiş, ateşi düşürülmüş acilde mudahaleler sonucu nolcak bilmiyorum.
ekleme: eve taburcu olacak biraz evvel hanım aradı geliyorlarmış.
Test sonucu pozitif çıktığı için ateşlenme vs çok dikkat edecekmişiz.
Tşkler R10
-----------------
ekleme: Tekrardan ateşi çok arttı annesigil tekrar acile götürüyorlar hiç hali kalmadı cocugumun.
Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı şekilde ayağa kalkar. O küçük bedenlerini gördükçe insan kahroluyor çok iyi biliyorum ama çocuklarımız güçlüdür inşallah en kısa sürede toparlayacaktır.
Ben de birkaç gündür oldukça ağır şekilde geçiriyorum şimdi eşime de geçti maalesef.
Fiziki olarak yanınızda olamasakta eğer yapabileceğimiz bir şey olursa mutlaka söyleyin maddi/manevi yanınızdayız.