Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah en kısa sürede eskisinden daha sağlıklı şekilde ayağa kalkar. O küçük bedenlerini gördükçe insan kahroluyor çok iyi biliyorum ama çocuklarımız güçlüdür inşallah en kısa sürede toparlayacaktır.
Ben de birkaç gündür oldukça ağır şekilde geçiriyorum şimdi eşime de geçti maalesef.
Fiziki olarak yanınızda olamasakta eğer yapabileceğimiz bir şey olursa mutlaka söyleyin maddi/manevi yanınızdayız.
sizlerede çok geçmiş olsun rabbim herkeze acil şifalar versin.
işin ucunca bebek ve cocuklar olunca insan ayrı bir kahroluyor anlatılamaz bir duygu