• 01-03-2009, 10:12:38
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Senin adına faturalı birşeylerin olması lazım olur baban faturasını gösterirse kendi adına kesilmiş olduğuna dair birşey olmaz Türkiyeye gelene kadarda kazanırsın para galiba


    Geçmiş olsun ama iddaa ya güvenme derim.
  • 01-03-2009, 10:17:48
    #47
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer babanın imzası yoksa,evde senin üstüne değilse icra falan gelmez Dedemlerede oldu aynısı birşey alamadılar.
    ev üzerime değil, babamın imzası da yok.

    Peki sizin başınıza gelen olayın akabinde ne oldu. Tamam birşey alamadılar peki ya sonra ne oldu? Başka bir yaptırımı yok mu?
  • 01-03-2009, 10:22:11
    #48
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ev üzerime değil, babamın imzası da yok.

    Peki sizin başınıza gelen olayın akabinde ne oldu. Tamam birşey alamadılar peki ya sonra ne oldu? Başka bir yaptırımı yok mu?
    Babamın 125.000 ytl borcu var.Eve anneanemlerin adresi vermiş,ama ev babamın değil.E evdekilerinde imzası yok.Hiç bişey yapamadılar tabiki.
  • 01-03-2009, 11:46:42
    #49
    ikametini ordan başka bir yere aldırsaydın garanti olurdu ama şu durumda avukatın insiyatifine kalmış bişey.Muhtemelen almayacaklar ama çirkeflik yapıp almaya çalışabilir.Annene babana özelllikle gelen avukat hacizlemeye kalkışırsa tazminat davası açacaklarını söylerse avukatın korkacağına dair kalıbımı basarım.Yasalar bu durumda evdekilerden yana oluyor.Şahsen yaşadım.Ama şöyle bir durum var ailen evde yokken gelecek olurlarsa evi kaldırabilirler onu eklim.Her ihtimale karşı evde senin adına bişey bulunmasın.Faturalar kimin adınaysa evde onlar hazır olsun gelince gösterirler.
    seni soracak olurlarsa bilmiyoruz demeleri yeterli.
    Zaten bakıp gidecek olabilir.Daha sonra haciz kağıdı gelebilir.Ailende haciz kağıdının geldiği müdürlüğe itiraz eder.Fakat ikametin orda olduğu için sıkıntı yaratabilirler.

    Bu yazılarımın hepsi gerçek bire bir hayattan yaşadığım şeylerdir.
  • 01-03-2009, 11:48:02
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Evet eğer senin üzerine birşey yoksa haciz gelirse dava açsınlar.
  • 01-03-2009, 11:57:04
    #51
    İddaa çok riskli bir oyun hocam 500 misli basmanızı önermiyorum 2 gün önce mesela öylesine oynadığım ve tutmaz dediğim kupon tuttu.

  • 01-03-2009, 12:00:38
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşini şansa bırakma derim. İddaa bu hiç belli olmuyor bazen bakmışsın 1,10 oranlı takım kaybediyor 12.5 oranlı takım kazanıyor. Parayı bulmak için başka alternatifler ara derim.

    Ha bende iddaa oynuyorum ama zevkine. Bazen tutuyor bazen tutmuyor bugüne kadar en fazla 100 bastım o da iddadan kazandığım parayla tabiki
  • 01-03-2009, 12:59:44
    #53
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet eğer senin üzerine birşey yoksa haciz gelirse dava açsınlar.
    Avukatım da böyle söylemişti, onların haczine karşın ailemin istihkak davası açarak malların benim olmadığını kanıtlamaları gerekirmiş.

    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikametini ordan başka bir yere aldırsaydın garanti olurdu ama şu durumda avukatın insiyatifine kalmış bişey.Muhtemelen almayacaklar ama çirkeflik yapıp almaya çalışabilir.Annene babana özelllikle gelen avukat hacizlemeye kalkışırsa tazminat davası açacaklarını söylerse avukatın korkacağına dair kalıbımı basarım.Yasalar bu durumda evdekilerden yana oluyor.Şahsen yaşadım.Ama şöyle bir durum var ailen evde yokken gelecek olurlarsa evi kaldırabilirler onu eklim.Her ihtimale karşı evde senin adına bişey bulunmasın.Faturalar kimin adınaysa evde onlar hazır olsun gelince gösterirler.
    seni soracak olurlarsa bilmiyoruz demeleri yeterli.
    Zaten bakıp gidecek olabilir.Daha sonra haciz kağıdı gelebilir.Ailende haciz kağıdının geldiği müdürlüğe itiraz eder.Fakat ikametin orda olduğu için sıkıntı yaratabilirler.
    Bu yazılarımın hepsi gerçek bire bir hayattan yaşadığım şeylerdir.
    Peki ya kimlik fotokopimi gönderirsem babama ve ikametimi alakasız bir yere aldırsam?
  • 01-03-2009, 13:39:12
    #54
    eskidendi o artık olmuyor.kendin gidip başka yere alacaksın.ki aldığın yere ikamet alınmamış olması lazım.artık nakil olayı nufüs müdürlüğünden yapılıyor.boş bi yere alabilirsin ama eğer orda birisi varise alamassın. + oraya alman içinde alacağın yerde sana ait elektrik su telefon faturası olması gerekiyor bu işler öyle kolay değil