eskidendi o artık olmuyor.kendin gidip başka yere alacaksın.ki aldığın yere ikamet alınmamış olması lazım.artık nakil olayı nufüs müdürlüğünden yapılıyor.boş bi yere alabilirsin ama eğer orda birisi varise alamassın. + oraya alman içinde alacağın yerde sana ait elektrik su telefon faturası olması gerekiyor

bu işler öyle kolay değil