Senin adına faturalı birşeylerin olması lazım olur baban faturasını gösterirse kendi adına kesilmiş olduğuna dair birşey olmaz Türkiyeye gelene kadarda kazanırsın para galiba


Geçmiş olsun ama iddaa ya güvenme derim.