ev üzerime değil, babamın imzası da yok.
Peki sizin başınıza gelen olayın akabinde ne oldu. Tamam birşey alamadılar peki ya sonra ne oldu? Başka bir yaptırımı yok mu?
Babamın 125.000 ytl borcu var.Eve anneanemlerin adresi vermiş,ama ev babamın değil.E evdekilerinde imzası yok.Hiç bişey yapamadılar tabiki.