ikametini ordan başka bir yere aldırsaydın garanti olurdu ama şu durumda avukatın insiyatifine kalmış bişey.Muhtemelen almayacaklar ama çirkeflik yapıp almaya çalışabilir.Annene babana özelllikle gelen avukat hacizlemeye kalkışırsa tazminat davası açacaklarını söylerse avukatın korkacağına dair kalıbımı basarım.Yasalar bu durumda evdekilerden yana oluyor.Şahsen yaşadım.Ama şöyle bir durum var ailen evde yokken gelecek olurlarsa evi kaldırabilirler onu eklim.Her ihtimale karşı evde senin adına bişey bulunmasın.Faturalar kimin adınaysa evde onlar hazır olsun gelince gösterirler.
seni soracak olurlarsa bilmiyoruz demeleri yeterli.
Zaten bakıp gidecek olabilir.Daha sonra haciz kağıdı gelebilir.Ailende haciz kağıdının geldiği müdürlüğe itiraz eder.Fakat ikametin orda olduğu için sıkıntı yaratabilirler.
Bu yazılarımın hepsi gerçek bire bir hayattan yaşadığım şeylerdir.