Eğer babanın imzası yoksa,evde senin üstüne değilse icra falan gelmez

Dedemlerede oldu aynısı birşey alamadılar.
ev üzerime değil, babamın imzası da yok.
Peki sizin başınıza gelen olayın akabinde ne oldu. Tamam birşey alamadılar peki ya sonra ne oldu? Başka bir yaptırımı yok mu?