• 26-02-2009, 02:11:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Gecenin bi vakti KRAL FM dinlemektir
  • 26-02-2009, 02:20:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
  • 26-02-2009, 03:28:46
    #12
    karabasan geldi yine korkuyorum.annemin yanındayım ve yaş 25 artı
  • 26-02-2009, 03:54:39
    #13
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karabasan geldi yine korkuyorum.annemin yanındayım ve yaş 25 artı
    Anladık artıda, artı kaç ?
    teknoteyze diyelim bundan sonra sana.
  • 26-02-2009, 03:56:13
    #14
    bazen güzel bazen içini kemiren bişeydir.seni her iki durumdada çaresiz bırakır
  • 26-02-2009, 04:04:43
    #15
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladık artıda, artı kaç ?
    teknoteyze diyelim bundan sonra sana.
    alınmam ki 1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep

    25 ve üstüyüm
  • 26-02-2009, 04:14:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karabasan geldi yine korkuyorum.annemin yanındayım ve yaş 25 artı

    oha dicektim erkek olsan bu sebebten banlanmanı talep ederdim


    parasızlık = yalnızlık gerisi boş
  • 26-02-2009, 04:22:31
    #17
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alınmam ki 1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep

    25 ve üstüyüm
    Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.
    Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.

    Konu içi:
    Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
    Yalnızlık tarif edilemez.
  • 26-02-2009, 04:24:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.
    Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.
    Konu içi:
    Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
    Yalnızlık tarif edilemez.

    3 yaştan nine diyosan bence konu meclisten dışarı fosil de petrol de mumya de başka şeyler de