Yalnizlik Nedir? Sana Göre!!!
24
●1.513
- 26-02-2009, 03:28:46karabasan geldi yine korkuyorum.annemin yanındayım ve yaş 25 artı
- 26-02-2009, 03:54:39Anladık artıda, artı kaç ?teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

teknoteyze diyelim bundan sonra sana.
- 26-02-2009, 04:04:43alınmam kiPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep 
25 ve üstüyüm
- 26-02-2009, 04:14:29Üyeliği durdurulduteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


oha dicektim erkek olsan bu sebebten banlanmanı talep ederdim
parasızlık = yalnızlık gerisi boş
- 26-02-2009, 04:22:31Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.
Konu içi:
Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
Yalnızlık tarif edilemez. - 26-02-2009, 04:24:25Üyeliği durdurulduPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yaştan nine diyosan bence konu meclisten dışarı fosil de petrol de mumya de başka şeyler de


