• 26-02-2009, 00:39:13
    #1
    Yalnizlik Nedir? Sana Göre!!! evet sana göre yalnızlık nedir=?

    Bana göre:
    Telefonuna mesaj gelince %100 türkcelldir diyip yanına dahi yaklaşmamakdir..

    pc yi açınca ilk olarak msn yi değil r10 u açmaktır...

    facede ilişkisi yok olan durumunu var olarak ayarlayacağın günü hayal etmektir...vs.vs.vs

    SİZCE:?
  • 26-02-2009, 00:45:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    en güzel şeydir parada varsa kafanı ağrıtan yok istediğin zaman istediğin yerdesin

    uzun bir ilişkinin ardından insan yalnızlığın çok güzel birşey olduğunu anlıyo yalnızlık özgürlüktür (çokta yalnız olmamak gerek cnm )
  • 26-02-2009, 00:48:20
    #3
    arkadaş biraz depresyona girmiş Bana sorarsan sen 3 5 ay çık dışarı taaki bir kız arkadaşın olana kadar girme internete Ondan sonrada açarsn konunu mutluluk nedir diye.
  • 26-02-2009, 00:49:22
    #4
    tam şimdi yazıcağım konu

    yanlızlık nedir biliyomusun? 2 sevgilin varken ki birisini sevip biriyle mutluyken 2 sininde beraber sana veda etmesidir...Binlerce etrafında seni seven kız varken facede ilişkisi yok yazabilmektir...
    Yavşıyanlara benim sevdiğim var diyebilmektir...
    Yanlızlık kafanı yastığın içine soktuğunda "erkekler ağlamaz" kuralını çiğneyebilmektir...
    Yanlızlık kafana silahı dayadığında gözünün önüne sadece sevdiğinin cenazendeki gözyaşları gelmektir.
    Yanlızlık hayatı anlamaktır..Yaşamın ne kadar zor olduğunu anlayabilmektir..
    1.Sınıftan beri hep birileriyle oldum ama ilk defa bir kızı sevmiştim...Ve alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste derler ya..En az 100 kızla çıktım ama bir tanesini sevmedim..O 100 kızın ahını şimdi çekiyorum :,(

    adaletini .... dünya..

    :,( off off içiyon şişenin dibinde o...gökyüzüne bakıon yıldılarda o...ya bu aşk ne biçim bişey ya

    çöl yok mu çıkıyım ya dağ yok mu deliyim :,(

    k.bakmayın bu arada dertliyim şu anda baya...
  • 26-02-2009, 00:53:31
    #5
    Şuan yalnız kaldım bende. ( 1 saat önce )
    Hiç birşey düşünememektir.
  • 26-02-2009, 01:07:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yalnızlık, benim için şu an'dır
  • 26-02-2009, 01:09:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tüm zamanımızı odamızda ve sanal alemde geçirmek diyebilirim.. Aslında pek öle değil benim için ama gününü tamamen sanalda geçiren arkadaşlar var..
  • 26-02-2009, 01:28:31
    #9
    evet botlarıda unutmamak gerek

    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş biraz depresyona girmiş Bana sorarsan sen 3 5 ay çık dışarı taaki bir kız arkadaşın olana kadar girme internete Ondan sonrada açarsn konunu mutluluk nedir diye.
    iiide ozaman tek sevgilim olan pc mden ve sitelerımden nasıl ayrılacagım