Yalnizlik Nedir? Sana Göre!!! evet sana göre yalnızlık nedir=?
Bana göre:
Telefonuna mesaj gelince %100 türkcelldir diyip yanına dahi yaklaşmamakdir..
pc yi açınca ilk olarak msn yi değil r10 u açmaktır...
facede ilişkisi yok olan durumunu var olarak ayarlayacağın günü hayal etmektir...vs.vs.vs
SİZCE:?
Yalnizlik Nedir? Sana Göre!!!
24
●1.513
- 26-02-2009, 00:49:22tam şimdi yazıcağım konu

yanlızlık nedir biliyomusun? 2 sevgilin varken ki birisini sevip biriyle mutluyken 2 sininde beraber sana veda etmesidir...Binlerce etrafında seni seven kız varken facede ilişkisi yok yazabilmektir...
Yavşıyanlara benim sevdiğim var diyebilmektir...
Yanlızlık kafanı yastığın içine soktuğunda "erkekler ağlamaz" kuralını çiğneyebilmektir...
Yanlızlık kafana silahı dayadığında gözünün önüne sadece sevdiğinin cenazendeki gözyaşları gelmektir.
Yanlızlık hayatı anlamaktır..Yaşamın ne kadar zor olduğunu anlayabilmektir..
1.Sınıftan beri hep birileriyle oldum ama ilk defa bir kızı sevmiştim...Ve alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste derler ya..En az 100 kızla çıktım ama bir tanesini sevmedim..O 100 kızın ahını şimdi çekiyorum :,(
adaletini .... dünya..
:,( off off içiyon şişenin dibinde o...gökyüzüne bakıon yıldılarda o...ya bu aşk ne biçim bişey ya
çöl yok mu çıkıyım ya dağ yok mu deliyim :,(
k.bakmayın bu arada dertliyim şu anda baya... - 26-02-2009, 01:28:31evet botlarıda unutmamak gerek****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iiide ozaman tek sevgilim olan pc mden ve sitelerımden nasıl ayrılacagımMike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kafanı ağrıtan yok istediğin zaman istediğin yerdesin
Bana sorarsan sen 3 5 ay çık dışarı taaki bir kız arkadaşın olana kadar girme internete 
