Yalnizlik Nedir? Sana Göre!!! evet sana göre yalnızlık nedir=?

Bana göre:
Telefonuna mesaj gelince %100 türkcelldir diyip yanına dahi yaklaşmamakdir..

pc yi açınca ilk olarak msn yi değil r10 u açmaktır...

facede ilişkisi yok olan durumunu var olarak ayarlayacağın günü hayal etmektir...vs.vs.vs

SİZCE:?