evet botlarıda unutmamak gerek

Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş biraz depresyona girmiş Bana sorarsan sen 3 5 ay çık dışarı taaki bir kız arkadaşın olana kadar girme internete Ondan sonrada açarsn konunu mutluluk nedir diye.
iiide ozaman tek sevgilim olan pc mden ve sitelerımden nasıl ayrılacagım