• 26-02-2009, 04:26:31
    #19
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yaştan nine diyosan bence konu meclisten dışarı fosil de petrol de mumya de başka şeyler de
    Benden 3 yaş büyük olan yeğeni, kendi 30'mu, 40'mı artık bilmiyorum.
  • 26-02-2009, 04:32:34
    #20
    Yalnız 1 yıl önce bugün sözlendiğim ve ayrıldığım kızı şuan tek başıma düşünmektir .
    Yalnızlık o 1 yılda o beni bıraksada aklımda olmasıdır.

    ve asıl yalnızlık...
    İntihar anımda hiç kimsenin yanımda olmamasıdır
  • 26-02-2009, 04:38:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız 1 yıl önce bugün sözlendiğim ve ayrıldığım kızı şuan tek başıma düşünmektir .
    Yalnızlık o 1 yılda o beni bıraksada aklımda olmasıdır.
    ve asıl yalnızlık...
    İntihar anımda hiç kimsenin yanımda olmamasıdır

    kardeşim dur ya intaharı geç valla sana tek diyeceğim laf bir kız bir erkek için intahar edilirmi değil hayatta hiç birşey senden önce gelmesin

    bu arada yeğeni teyze diyosa bizde hackerana diyelimmi ?
  • 26-02-2009, 12:37:37
    #22
    was
    Üyeliği durduruldu
    yanlızlık kimine göre hasta bir kişinin kaçışıdır kimine göre de hasta kişilerden kaçıştır (: bana göre ikincisi
  • 26-02-2009, 17:03:42
    #23
    yalnızlık özgürlüktür arkadaşlar başka bişi değil... herzaman yalnızdım 10 yaşımda bilgisayarla tanıştım 10 yaşımdan beri yalnızım mutlumuyum ? mutluyum.
  • 26-02-2009, 19:28:28
    #24
    Yalnızlık Dağ Başında yada Ormanın İçinde Küçük Kulübenden Yeşilliklerin Arasından AkaN Irmak'ın Sesini Dinlerken Bir Yandan Hayatını Paylaştığın Kişiyle Hayal Kurmaktır..


    yalnızlık budur abi..
    <kd>

    </kd>
  • 26-02-2009, 20:05:06
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Biryerden geçerken orda biriyle yürüdüğünü düşünüp , onun olmadığını anladığı andır.

    Her gece yatarken birine iyi geceler , sabah kalktığında günaydın diyemediğini anladığı andır.

    Bir hayal kurarken bile o hayalde eskiden "o" vardı dediği andır.

    Biryere gittiğinde garson gelip başkası gelecek mi ? siparişi alayım mı ? dediğinde ; Kimse gelmeyecek dediğin andır.

    Burda bunları yazarken/okurken bile kimsenin olmadığını bildiğin andır.

    bunlar benim görüşlerim.