Yalnız 1 yıl önce bugün sözlendiğim ve ayrıldığım kızı şuan tek başıma düşünmektir .
Yalnızlık o 1 yılda o beni bıraksada aklımda olmasıdır.
ve asıl yalnızlık...
İntihar anımda hiç kimsenin yanımda olmamasıdır
kardeşim dur ya intaharı geç valla sana tek diyeceğim laf bir kız bir erkek için intahar edilirmi değil hayatta hiç birşey senden önce gelmesin
bu arada yeğeni teyze diyosa bizde hackerana diyelimmi ?
Yalnızlık Dağ Başında yada Ormanın İçinde Küçük Kulübenden Yeşilliklerin Arasından AkaN Irmak'ın Sesini Dinlerken Bir Yandan Hayatını Paylaştığın Kişiyle Hayal Kurmaktır..