Biryerden geçerken orda biriyle yürüdüğünü düşünüp , onun olmadığını anladığı andır.
Her gece yatarken birine iyi geceler , sabah kalktığında günaydın diyemediğini anladığı andır.
Bir hayal kurarken bile o hayalde eskiden "o" vardı dediği andır.
Biryere gittiğinde garson gelip başkası gelecek mi ? siparişi alayım mı ? dediğinde ; Kimse gelmeyecek dediğin andır.
Burda bunları yazarken/okurken bile kimsenin olmadığını bildiğin andır.
bunlar benim görüşlerim.