Biryerden geçerken orda biriyle yürüdüğünü düşünüp , onun olmadığını anladığı andır.

Her gece yatarken birine iyi geceler , sabah kalktığında günaydın diyemediğini anladığı andır.

Bir hayal kurarken bile o hayalde eskiden "o" vardı dediği andır.

Biryere gittiğinde garson gelip başkası gelecek mi ? siparişi alayım mı ? dediğinde ; Kimse gelmeyecek dediğin andır.

Burda bunları yazarken/okurken bile kimsenin olmadığını bildiğin andır.

bunlar benim görüşlerim.