Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.

Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.

Konu içi:
Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
Yalnızlık tarif edilemez.
3 yaştan nine diyosan bence konu meclisten dışarı fosil de petrol de mumya de başka şeyler de