Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.
Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.
Konu içi:
Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
Yalnızlık tarif edilemez.

3 yaştan nine diyosan bence konu meclisten dışarı fosil de petrol de mumya de başka şeyler de