alınmam ki

1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep
25 ve üstüyüm
Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.

Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.
Konu içi:
Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
Yalnızlık tarif edilemez.