teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alınmam ki 1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep

25 ve üstüyüm
Başka bi forumda senin yaşlarında bi teyze var abla dememize bile kızıyo.
Yeğenin bile benden 3 yaş büyük. Benim teknonine demem lazım.

Konu içi:
Neye göre yalnızlık, hangi bakımdan yalnızlık, ne tür yalnızlık vs. vs..
Yalnızlık tarif edilemez.