Konu
Yalnizlik Nedir? Sana Göre!!!
26-02-2009, 04:04:43
#15
teknohaberci
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anladık artıda, artı kaç ?
teknoteyze diyelim bundan sonra sana.
alınmam ki
1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep
25 ve üstüyüm