Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladık artıda, artı kaç ?
teknoteyze diyelim bundan sonra sana.
alınmam ki 1987 doğumlu yeğenim var.teyze der hep

25 ve üstüyüm