Anket Eski sevgilini unutabildin mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 125
Eski sevgilini unutabildin mi ?
Evet unuttum,umrumda değil
%61,60 (77 Oy)
Hayır unutamadım,benim için yeri ayrı
%38,40 (48 Oy)
  • 16-06-2022, 09:52:15
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni aldattığını öğrendiğim o gün zorla dinletmiştim o şarkıyı ondan sonra şaşkınlıkla "nasıl anladın" demişti "telefona bir daha her geleni kurma. biriyle mutlu olacaksan da gözünü dışarıya çevirme" demiştim. Bu devirde çok zor düzgün bir insan ile beraberlik sürdürmek. Sonumuz hayrolsun...

    Ha,

    Beni aldattığına pişman oldu. Yazılım sektörü içinde iş yürüten biriyim projeden projeye atlıyorum. Onla beraber olduğum dönemlerde bu işlerin alt yapısını kuruyordum bana hep "bilgisayar başında ne geliri elde edeceksin boşveer herbalife yapak senle" demişti çok aşağılamıştı ama o aşağıladığı sektörden kazandığım parayı kendi hesabında ömrü boyunca görmemiştir kendi ağzı ile de bunu söylemişti. Hava attığı sektöründe de bir baltaya da sap olamayıp kapımı çalıp özür dilemişti. İşte yüzsüz ve arsız insan hep kaybeder beyler. Çok da kafaya takmayın. Cam bezi gün gelir jant bezi olur
    Eski sevgilim lise yıllarımda web tasarım okuyor benim 1 alt sınıfımda ben ise veri tabanı programcılığı okuyorum web ile gram alakam yok onunla sevgili olmadan önce kendisi ile böyle baya baya sağlam kankaydık. Benim hayatımda sürekli bir kadın var eğlenir geçerdim hatta kendisi de birçok kızı ayarlamış ortama sokmuştu daha sonra nasıl oldu bilmiyorum fakat flörtleşme vs. derken sevgili olduk hayatımda hiçbir kadında hissetmediğim şeyleri hissettirdi sevdi, bana sevmeyi öğretti ilk kez kendimden önce karşımdaki insanı önemsemeyi ondan öğrenmiştim. Sevgili olduğumuz dönemde bunun hem kültür dersleri olsun hem bölüm dersleri kötü. Gecemi gündüz ettim 1 hafta içinde temel düzeyde web programlama öğrendim öğrendiklerimi ona anlatıyorum derslerinde yardımcı oluyordum. Sayemde hem kültür derslerinin hem de bölüm derslerinin ortalaması çok yükselmişti. Aradan biraz zaman geçti ben liseden mezun oldum o da 12. sınıf ve gelip üniversite sınavıma hazırlanmam gerek ders çalışmam gerek diyerekten benden ayrılmıştı.
  • 16-06-2022, 10:01:29
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hazreti_Anka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sevgilim lise yıllarımda web tasarım okuyor benim 1 alt sınıfımda ben ise veri tabanı programcılığı okuyorum web ile gram alakam yok onunla sevgili olmadan önce kendisi ile böyle baya baya sağlam kankaydık. Benim hayatımda sürekli bir kadın var eğlenir geçerdim hatta kendisi de birçok kızı ayarlamış ortama sokmuştu daha sonra nasıl oldu bilmiyorum fakat flörtleşme vs. derken sevgili olduk hayatımda hiçbir kadında hissetmediğim şeyleri hissettirdi sevdi, bana sevmeyi öğretti ilk kez kendimden önce karşımdaki insanı önemsemeyi ondan öğrenmiştim. Sevgili olduğumuz dönemde bunun hem kültür dersleri olsun hem bölüm dersleri kötü. Gecemi gündüz ettim 1 hafta içinde temel düzeyde web programlama öğrendim öğrendiklerimi ona anlatıyorum derslerinde yardımcı oluyordum. Sayemde hem kültür derslerinin hem de bölüm derslerinin ortalaması çok yükselmişti. Aradan biraz zaman geçti ben liseden mezun oldum o da 12. sınıf ve gelip üniversite sınavıma hazırlanmam gerek ders çalışmam gerek diyerekten benden ayrılmıştı.
    Senin tatlı ayrılık olmuş tadında bitmiş gitmiş.

    22 yaşımdayım, aile zoru ile bununla artık sözlenmek zorunda kalmıştım. 2 senemiz var aramızda bu 2 senenin 4 ayı kadar da iki tanıdık gibiydik. Kendisi muhabbeti açtı ben de daldım içeriye. Sonra pat diye her şey oluverdi. Ama ben yine olmayacağını ve yoğun olduğumu söyledim. Bu 2 seneden 1,5 sene kadarında sıradan iki flört gibi ilerlettik ben de pek adım atmadım kendisi güya beni seviyormuş ama ben o zamanlar beni aldatabileceğinin kanısına varmıştım o yüzden kendimi pek kaptırma taraftarı olmamıştım. 2021 Ekim ayında çıkmaya başladık ve 14 Şubatta söz yaptık. Ben Aralık ayında bir kaç erkek ile konuştuğunu burada anlatamayacağım çareler ile öğrendim kendime plan yapma gereği duyduğuma ikna ettim ve yaptım da. Birden fazla plan oluşturdum kafamda ve çok düşündüm. İpin kopacağı yere kadar akışına bırakıp ses dahi etmedim. Allah'ın sopası var derler ya, doğru. Mart ayının ortasında beni aldattığının kanıtı çat diye gün yüzüne çıktı hem kendisi bir şeyleri saklayamadı hem ailesinden öğrendim hem de arkadaş çevresinden. Akabinde karşıma geçecek yüzü olmadığı için ayağına ben gittim. Arabama davet ettim bindi. Rota'nın İrem şarkısını açarak şu Aydın'da bomboş yollarda o şarkıyı zorla dinlete dinlete ağlamasına vesile oldum. "Tamam ben kötü bir insanım sen beni aldattın ama" demişti ama benim şeffaflığımı çok yakın arkadaşlarım bilir ve dedim ki "Kötü gördüğün o arkadaşlarıma sor bakalım ben seni aldatmışmıyım diye?" dedim. Çocukla da konuşup durumu kibar dille izah etmiştim konu kapanmadan çocuk da ben onu sevmiyorum demişti. Mart 28'de evlerine gidip yüzüğü istedim kuyumcuda tekrar paraya çevirttim bir şekilde arabamın bir kaç masrafını giderdim işimi kurdum. Şimdi kendi halimde dümdüz devam ediyorum. Aldattım mı ? Hayır. Güvendim mi ? Fazlasıyla. Sevdim mi ? Hata yapmış olsam bile ne yazık ki sevdim. Fakat hayatıma yeni girmiş olan birinden ümidim tam. Zora oynamak lazım ya da akışına bırakıp ne gelmiş ne gelecek görmek lazım. O şu an 2500₺'ye çorap fabrikasında çorap kontrolcüsü olarak çalışırken ben 4 farklı e ticaret sitemi yürütüp insanlara yazılım satıyorum. Bazı şeylerde ve bazı yerlerde kafayı çalıştırmak şart.
  • 16-06-2022, 10:03:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
  • 16-06-2022, 10:25:04
    #22
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin tatlı ayrılık olmuş tadında bitmiş gitmiş.

    22 yaşımdayım, aile zoru ile bununla artık sözlenmek zorunda kalmıştım. 2 senemiz var aramızda bu 2 senenin 4 ayı kadar da iki tanıdık gibiydik. Kendisi muhabbeti açtı ben de daldım içeriye. Sonra pat diye her şey oluverdi. Ama ben yine olmayacağını ve yoğun olduğumu söyledim. Bu 2 seneden 1,5 sene kadarında sıradan iki flört gibi ilerlettik ben de pek adım atmadım kendisi güya beni seviyormuş ama ben o zamanlar beni aldatabileceğinin kanısına varmıştım o yüzden kendimi pek kaptırma taraftarı olmamıştım. 2021 Ekim ayında çıkmaya başladık ve 14 Şubatta söz yaptık. Ben Aralık ayında bir kaç erkek ile konuştuğunu burada anlatamayacağım çareler ile öğrendim kendime plan yapma gereği duyduğuma ikna ettim ve yaptım da. Birden fazla plan oluşturdum kafamda ve çok düşündüm. İpin kopacağı yere kadar akışına bırakıp ses dahi etmedim. Allah'ın sopası var derler ya, doğru. Mart ayının ortasında beni aldattığının kanıtı çat diye gün yüzüne çıktı hem kendisi bir şeyleri saklayamadı hem ailesinden öğrendim hem de arkadaş çevresinden. Akabinde karşıma geçecek yüzü olmadığı için ayağına ben gittim. Arabama davet ettim bindi. Rota'nın İrem şarkısını açarak şu Aydın'da bomboş yollarda o şarkıyı zorla dinlete dinlete ağlamasına vesile oldum. "Tamam ben kötü bir insanım sen beni aldattın ama" demişti ama benim şeffaflığımı çok yakın arkadaşlarım bilir ve dedim ki "Kötü gördüğün o arkadaşlarıma sor bakalım ben seni aldatmışmıyım diye?" dedim. Çocukla da konuşup durumu kibar dille izah etmiştim konu kapanmadan çocuk da ben onu sevmiyorum demişti. Mart 28'de evlerine gidip yüzüğü istedim kuyumcuda tekrar paraya çevirttim bir şekilde arabamın bir kaç masrafını giderdim işimi kurdum. Şimdi kendi halimde dümdüz devam ediyorum. Aldattım mı ? Hayır. Güvendim mi ? Fazlasıyla. Sevdim mi ? Hata yapmış olsam bile ne yazık ki sevdim. Fakat hayatıma yeni girmiş olan birinden ümidim tam. Zora oynamak lazım ya da akışına bırakıp ne gelmiş ne gelecek görmek lazım. O şu an 2500₺'ye çorap fabrikasında çorap kontrolcüsü olarak çalışırken ben 4 farklı e ticaret sitemi yürütüp insanlara yazılım satıyorum. Bazı şeylerde ve bazı yerlerde kafayı çalıştırmak şart.
    Valla hocam dediğin gibi bizim ilişkimizde tatlı bir ayrılık oldu fakat bana giderken şunu demişti sınavım bitsin tekrardan kaldığımız yerden devam edeceğiz her şeyi başaracağız diye bir söz vermişti. Ayrıldıktan sonra arkadaş kaldık halen arkadaşız. Birlikte LoL,Minecraft, Valorant tarzı full akardık başlarca onunla birlikte vakit geçirdiğim için çok keyifli olurdum gözlerim körermişti resmen. Daha sonradan kendi kendime şöyle dedim "eee bunları yapabiliyorsak hala neden ayrıldık ki?" o düşünceden sonra bende işler değişti eskisi kadar önemsemiyorum değer vermiyordum. Bana her fırsatta tekrardan birliktelik kuracağımızı söylüyordu bir gün hayatımın merkezindeymiş gibi davranıp ertesi gün hiç var olmamış gibi yapıyordu. 4 ve 5 Haziran yani geçen hafta sınavını oldu iyi geçtiğini söyledi ama bizden eski halimizden hiç konu açılmadı. Yani uzun lafın kısası beni kendi elindeki bir piyon gibi görüyordu istediği zaman hamlesini yapıp kendi önünü açmaya çalışıyordu.

    Sizin konunuza gelecek olursak da söyleyebileceğim tek şey var. Kimseye tam anlamı ile güvenmeyin. Hep şüpheci yaklaşın bir yanınız güvenirken diğer yanınızda şüphe duysun ki gözünüz ona karşı körermesin. Sizin de 2 yılınız bir hiç uğruna heba olmuş. İşinizde başarılar dilerim rabbim daha çoğunu versin. Arkadaş da hak ettiği yerde çalışsın ki sizin gibi güzel ve azimli bir insanı kaybettiği için kendi haline yansın.
  • 16-06-2022, 10:38:27
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hazreti_Anka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam dediğin gibi bizim ilişkimizde tatlı bir ayrılık oldu fakat bana giderken şunu demişti sınavım bitsin tekrardan kaldığımız yerden devam edeceğiz her şeyi başaracağız diye bir söz vermişti. Ayrıldıktan sonra arkadaş kaldık halen arkadaşız. Birlikte LoL,Minecraft, Valorant tarzı full akardık başlarca onunla birlikte vakit geçirdiğim için çok keyifli olurdum gözlerim körermişti resmen. Daha sonradan kendi kendime şöyle dedim "eee bunları yapabiliyorsak hala neden ayrıldık ki?" o düşünceden sonra bende işler değişti eskisi kadar önemsemiyorum değer vermiyordum. Bana her fırsatta tekrardan birliktelik kuracağımızı söylüyordu bir gün hayatımın merkezindeymiş gibi davranıp ertesi gün hiç var olmamış gibi yapıyordu. 4 ve 5 Haziran yani geçen hafta sınavını oldu iyi geçtiğini söyledi ama bizden eski halimizden hiç konu açılmadı. Yani uzun lafın kısası beni kendi elindeki bir piyon gibi görüyordu istediği zaman hamlesini yapıp kendi önünü açmaya çalışıyordu.

    Sizin konunuza gelecek olursak da söyleyebileceğim tek şey var. Kimseye tam anlamı ile güvenmeyin. Hep şüpheci yaklaşın bir yanınız güvenirken diğer yanınızda şüphe duysun ki gözünüz ona karşı körermesin. Sizin de 2 yılınız bir hiç uğruna heba olmuş. İşinizde başarılar dilerim rabbim daha çoğunu versin. Arkadaş da hak ettiği yerde çalışsın ki sizin gibi güzel ve azimli bir insanı kaybettiği için kendi haline yansın.
    Akışına bırak, kendini kaptırma.
  • 16-06-2022, 10:40:15
    #24
    İnsanın takılı kaldığı şey eski sevgilisi değil kafasında idealize ettiği kişidir. Devam etse muhtemelen bitecekti. Yarım kalınca ideal hayaline saplanıyor insan,
  • 16-06-2022, 10:43:03
    #25
    Hiç sevgilim olmadı 23 yaşındayım .17 yaşında lisede bir kızdan çok hoşlanmıştım çıkma teklif ettim seni arkadaş olarak görüyorum demişti o günden sonra bir sürü kız arkadaşım oldu ama hep arkadaş kaldık çıkma teklif etmeye korkuyorum ilerisine geçemedim hiç
  • 16-06-2022, 11:14:36
    #26
    Bir yar gider bin yar gelir Hiç kimse vazgeçilmez ve unutulmaz değildir. Yüce rabbime her gün şükrediyorum hayatımdan çıktığı için. O gittikten sonra hayatım harika bir yer haline geldi valla. 😉
    Sevgili manita işleri saçma, takılmalık takılın şu hayatta. Ömür zaten kısa 💪
  • 16-06-2022, 13:18:44
    #27
    buraya o kadar çok yazacak şeyim var ki, sanırım çektiğim acıdan yazamıyorum. uğruna amerika'dan temelli döndüğüm, 3 yıllık ilişkim bitti. çok acı çekiyorum. ha geçecek mi evet geçecek bilincindeyim ama şuan epey bi acı çekiyorum. çünkü benim her şeyimdi. en büyük destekçim, en yakın arkadaşım, hayatımın aşkı.. ben nefes alıyorum ama sanki ruhum nefes alamıyor gibi. içimde bi boşluk var, hiç dolmayacak gibi. kimse beni onun kadar sevemeyecek gibi..

    sanırım her şeyin ilacı zaman..