Eski sevgilim lise yıllarımda web tasarım okuyor benim 1 alt sınıfımda ben ise veri tabanı programcılığı okuyorum web ile gram alakam yok onunla sevgili olmadan önce kendisi ile böyle baya baya sağlam kankaydık. Benim hayatımda sürekli bir kadın var eğlenir geçerdim hatta kendisi de birçok kızı ayarlamış ortama sokmuştu daha sonra nasıl oldu bilmiyorum fakat flörtleşme vs. derken sevgili olduk hayatımda hiçbir kadında hissetmediğim şeyleri hissettirdi sevdi, bana sevmeyi öğretti ilk kez kendimden önce karşımdaki insanı önemsemeyi ondan öğrenmiştim. Sevgili olduğumuz dönemde bunun hem kültür dersleri olsun hem bölüm dersleri kötü. Gecemi gündüz ettim 1 hafta içinde temel düzeyde web programlama öğrendim öğrendiklerimi ona anlatıyorum derslerinde yardımcı oluyordum. Sayemde hem kültür derslerinin hem de bölüm derslerinin ortalaması çok yükselmişti. Aradan biraz zaman geçti ben liseden mezun oldum o da 12. sınıf ve gelip üniversite sınavıma hazırlanmam gerek ders çalışmam gerek diyerekten benden ayrılmıştı.
Senin tatlı ayrılık olmuş tadında bitmiş gitmiş.
22 yaşımdayım, aile zoru ile bununla artık sözlenmek zorunda kalmıştım. 2 senemiz var aramızda bu 2 senenin 4 ayı kadar da iki tanıdık gibiydik. Kendisi muhabbeti açtı ben de daldım içeriye. Sonra pat diye her şey oluverdi. Ama ben yine olmayacağını ve yoğun olduğumu söyledim. Bu 2 seneden 1,5 sene kadarında sıradan iki flört gibi ilerlettik ben de pek adım atmadım kendisi güya beni seviyormuş ama ben o zamanlar beni aldatabileceğinin kanısına varmıştım o yüzden kendimi pek kaptırma taraftarı olmamıştım. 2021 Ekim ayında çıkmaya başladık ve 14 Şubatta söz yaptık. Ben Aralık ayında bir kaç erkek ile konuştuğunu burada anlatamayacağım çareler ile öğrendim kendime plan yapma gereği duyduğuma ikna ettim ve yaptım da. Birden fazla plan oluşturdum kafamda ve çok düşündüm. İpin kopacağı yere kadar akışına bırakıp ses dahi etmedim. Allah'ın sopası var derler ya, doğru. Mart ayının ortasında beni aldattığının kanıtı çat diye gün yüzüne çıktı hem kendisi bir şeyleri saklayamadı hem ailesinden öğrendim hem de arkadaş çevresinden. Akabinde karşıma geçecek yüzü olmadığı için ayağına ben gittim. Arabama davet ettim bindi. Rota'nın İrem şarkısını açarak şu Aydın'da bomboş yollarda o şarkıyı zorla dinlete dinlete ağlamasına vesile oldum. "Tamam ben kötü bir insanım sen beni aldattın ama" demişti ama benim şeffaflığımı çok yakın arkadaşlarım bilir ve dedim ki "Kötü gördüğün o arkadaşlarıma sor bakalım ben seni aldatmışmıyım diye?" dedim. Çocukla da konuşup durumu kibar dille izah etmiştim konu kapanmadan çocuk da ben onu sevmiyorum demişti. Mart 28'de evlerine gidip yüzüğü istedim kuyumcuda tekrar paraya çevirttim bir şekilde arabamın bir kaç masrafını giderdim işimi kurdum. Şimdi kendi halimde dümdüz devam ediyorum. Aldattım mı ? Hayır. Güvendim mi ? Fazlasıyla. Sevdim mi ? Hata yapmış olsam bile ne yazık ki sevdim. Fakat hayatıma yeni girmiş olan birinden ümidim tam. Zora oynamak lazım ya da akışına bırakıp ne gelmiş ne gelecek görmek lazım. O şu an 2500₺'ye çorap fabrikasında çorap kontrolcüsü olarak çalışırken ben 4 farklı e ticaret sitemi yürütüp insanlara yazılım satıyorum. Bazı şeylerde ve bazı yerlerde kafayı çalıştırmak şart.