Beni aldattığını öğrendiğim o gün zorla dinletmiştim o şarkıyı ondan sonra şaşkınlıkla "nasıl anladın" demişti "telefona bir daha her geleni kurma. biriyle mutlu olacaksan da gözünü dışarıya çevirme" demiştim. Bu devirde çok zor düzgün bir insan ile beraberlik sürdürmek. Sonumuz hayrolsun...
Ha,
Beni aldattığına pişman oldu. Yazılım sektörü içinde iş yürüten biriyim projeden projeye atlıyorum. Onla beraber olduğum dönemlerde bu işlerin alt yapısını kuruyordum bana hep "bilgisayar başında ne geliri elde edeceksin boşveer herbalife yapak senle" demişti çok aşağılamıştı ama o aşağıladığı sektörden kazandığım parayı kendi hesabında ömrü boyunca görmemiştir kendi ağzı ile de bunu söylemişti. Hava attığı sektöründe de bir baltaya da sap olamayıp kapımı çalıp özür dilemişti. İşte yüzsüz ve arsız insan hep kaybeder beyler. Çok da kafaya takmayın. Cam bezi gün gelir jant bezi olur
Eski sevgilim lise yıllarımda web tasarım okuyor benim 1 alt sınıfımda ben ise veri tabanı programcılığı okuyorum web ile gram alakam yok onunla sevgili olmadan önce kendisi ile böyle baya baya sağlam kankaydık. Benim hayatımda sürekli bir kadın var eğlenir geçerdim hatta kendisi de birçok kızı ayarlamış ortama sokmuştu daha sonra nasıl oldu bilmiyorum fakat flörtleşme vs. derken sevgili olduk hayatımda hiçbir kadında hissetmediğim şeyleri hissettirdi sevdi, bana sevmeyi öğretti ilk kez kendimden önce karşımdaki insanı önemsemeyi ondan öğrenmiştim. Sevgili olduğumuz dönemde bunun hem kültür dersleri olsun hem bölüm dersleri kötü. Gecemi gündüz ettim 1 hafta içinde temel düzeyde web programlama öğrendim öğrendiklerimi ona anlatıyorum derslerinde yardımcı oluyordum. Sayemde hem kültür derslerinin hem de bölüm derslerinin ortalaması çok yükselmişti. Aradan biraz zaman geçti ben liseden mezun oldum o da 12. sınıf ve gelip üniversite sınavıma hazırlanmam gerek ders çalışmam gerek diyerekten benden ayrılmıştı.