Valla hocam dediğin gibi bizim ilişkimizde tatlı bir ayrılık oldu fakat bana giderken şunu demişti sınavım bitsin tekrardan kaldığımız yerden devam edeceğiz her şeyi başaracağız diye bir söz vermişti. Ayrıldıktan sonra arkadaş kaldık halen arkadaşız. Birlikte LoL,Minecraft, Valorant tarzı full akardık başlarca onunla birlikte vakit geçirdiğim için çok keyifli olurdum gözlerim körermişti resmen. Daha sonradan kendi kendime şöyle dedim "eee bunları yapabiliyorsak hala neden ayrıldık ki?" o düşünceden sonra bende işler değişti eskisi kadar önemsemiyorum değer vermiyordum. Bana her fırsatta tekrardan birliktelik kuracağımızı söylüyordu bir gün hayatımın merkezindeymiş gibi davranıp ertesi gün hiç var olmamış gibi yapıyordu. 4 ve 5 Haziran yani geçen hafta sınavını oldu iyi geçtiğini söyledi ama bizden eski halimizden hiç konu açılmadı. Yani uzun lafın kısası beni kendi elindeki bir piyon gibi görüyordu istediği zaman hamlesini yapıp kendi önünü açmaya çalışıyordu.
Sizin konunuza gelecek olursak da söyleyebileceğim tek şey var. Kimseye tam anlamı ile güvenmeyin. Hep şüpheci yaklaşın bir yanınız güvenirken diğer yanınızda şüphe duysun ki gözünüz ona karşı körermesin. Sizin de 2 yılınız bir hiç uğruna heba olmuş. İşinizde başarılar dilerim rabbim daha çoğunu versin. Arkadaş da hak ettiği yerde çalışsın ki sizin gibi güzel ve azimli bir insanı kaybettiği için kendi haline yansın.
Akışına bırak, kendini kaptırma.