buraya o kadar çok yazacak şeyim var ki, sanırım çektiğim acıdan yazamıyorum. uğruna amerika'dan temelli döndüğüm, 3 yıllık ilişkim bitti. çok acı çekiyorum. ha geçecek mi evet geçecek bilincindeyim ama şuan epey bi acı çekiyorum. çünkü benim her şeyimdi. en büyük destekçim, en yakın arkadaşım, hayatımın aşkı.. ben nefes alıyorum ama sanki ruhum nefes alamıyor gibi. içimde bi boşluk var, hiç dolmayacak gibi. kimse beni onun kadar sevemeyecek gibi..

sanırım her şeyin ilacı zaman..