Cyberless adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ders ortalamam 49.7 geçermiyim
30
●1.204
- 04-06-2022, 02:05:35fenerbahçe üniversitesi , hocalık durum şöyle yuvarlamasada not istiyeceğim 1 puan fazla verse quize geçerim ama vermicek bence
Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-06-2022, 02:57:39Nasıl kalmak olmaz, genel ortalaması 50 altinda olursa kalır. Ortalama 50 uzerindeyken 50 altindaki dersleri sorumlu gecer ki sorumluluk sinavlarini vermeden mezun olamaz. Lise de ogretmenimbatukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 03:01:16Neredeyse diye bir ifade kullanmışım yalnız. Hem de değil lisede hoca olmanız milli eğitim bakanı dahi olsanız karşınızda liseyi bitirmiş biri olarak durumu biliyorum. Yks sınavından barajı geçemeyenler kalmıyor.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2022, 03:39:19tamamdır yarın okulu bırakıyorum
D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-06-2022, 11:25:26batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala inatlaşıyorsun. Gecen sene 13 öğrenciyi bıraktık.
- 04-06-2022, 11:49:23Ülkenin eğitim sisteminden haberiniz yok galiba. Bırakmaya değil geçirmeye yönelik bir eğitim sistemi var. Türkçe sözlüğü hediye edebilirim size isterseniz. Neredeyse diye ifade kullanıyorum ve bana sayı veriyorsunuz. Kaç öğrenci var o okulda onu da söyleyin bakalım. Ve o 13 kişinin de çoğunun dersler dışında %100 başka sorunları da var. Kaç tane öğrenici de sözlü notlarıyla geçti kim bilir. Son 10 senede kendi okuduğum lisedeki arkadaşlarım, gerek bu sene ÖĞRETMENLİK UGULAMASI dersinde gittiğim öğrenciler olmak üzere 1000'den fazla öğrenci tanımışımdır ve bunların %40 civarı başarısız öğrencilerdi.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YKS denen bir şey var biliyorsunuz değil mi? Neredeyse 2x2 sonucunu bilenlerin bile barajı rahat geçebileceği bir sınav. 10 binlerce insan barajı geçemiyor. Barajı geçemeyen bir insan 4 sene boyunca nasıl sınıfta kalmaz. Sayılar her şeyi ortaya koyarken neyin inatlaşması bu
İyi liselerde ortalaması 50'in altına düşen öğrenci olmaz, kötülerdeyse hocalar bırakmaz devamsızlık, çok büyük saygısızlık vs. yoksa. Bu böyledir. İstediğiniz kadar kendinizi kandırın.
Siz dili kullanan tanımadığınız birine sen dili ile biri konuşmak da ayrı bir seviyeymiş.
Hala inatlaşıyorsun. Gecen sene 13 öğrenciyi bıraktık.