batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neredeyse diye bir ifade kullanmışım yalnız. Hem de değil lisede hoca olmanız milli eğitim bakanı dahi olsanız karşınızda liseyi bitirmiş biri olarak durumu biliyorum. Yks sınavından barajı geçemeyenler kalmıyor.
Hala inatlaşıyorsun. Gecen sene 13 öğrenciyi bıraktık.