valla bizim hocalar o kadar cins ki büyük ihtimal bırakıcak ama ben yine de bi konuşayım
Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 49,7 ile geçmiştim bir dersten hatta gidip hocaya sormuştum geçer miyim diye sistemden bakıp evet geçmişsin demişti.