erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl kalmak olmaz, genel ortalaması 50 altinda olursa kalır. Ortalama 50 uzerindeyken 50 altindaki dersleri sorumlu gecer ki sorumluluk sinavlarini vermeden mezun olamaz. Lise de ogretmenim
Neredeyse diye bir ifade kullanmışım yalnız. Hem de değil lisede hoca olmanız milli eğitim bakanı dahi olsanız karşınızda liseyi bitirmiş biri olarak durumu biliyorum. Yks sınavından barajı geçemeyenler kalmıyor.