batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisede kalmak diye bir şey yoktur neredeyse. Baraj ders bile olsa o ortalama ile sorumlu geçilir. 50 altı 1 sayılır.
Nasıl kalmak olmaz, genel ortalaması 50 altinda olursa kalır. Ortalama 50 uzerindeyken 50 altindaki dersleri sorumlu gecer ki sorumluluk sinavlarini vermeden mezun olamaz. Lise de ogretmenim