
Hala inatlaşıyorsun. Gecen sene 13 öğrenciyi bıraktık.
Ülkenin eğitim sisteminden haberiniz yok galiba. Bırakmaya değil geçirmeye yönelik bir eğitim sistemi var. Türkçe sözlüğü hediye edebilirim size isterseniz. Neredeyse diye ifade kullanıyorum ve bana sayı veriyorsunuz. Kaç öğrenci var o okulda onu da söyleyin bakalım. Ve o 13 kişinin de çoğunun dersler dışında %100 başka sorunları da var. Kaç tane öğrenici de sözlü notlarıyla geçti kim bilir. Son 10 senede kendi okuduğum lisedeki arkadaşlarım, gerek bu sene ÖĞRETMENLİK UGULAMASI dersinde gittiğim öğrenciler olmak üzere 1000'den fazla öğrenci tanımışımdır ve bunların %40 civarı başarısız öğrencilerdi.
YKS denen bir şey var biliyorsunuz değil mi? Neredeyse 2x2 sonucunu bilenlerin bile barajı rahat geçebileceği bir sınav. 10 binlerce insan barajı geçemiyor. Barajı geçemeyen bir insan 4 sene boyunca nasıl sınıfta kalmaz. Sayılar her şeyi ortaya koyarken neyin inatlaşması bu

İyi liselerde ortalaması 50'in altına düşen öğrenci olmaz, kötülerdeyse hocalar bırakmaz devamsızlık, çok büyük saygısızlık vs. yoksa. Bu böyledir. İstediğiniz kadar kendinizi kandırın.
Siz dili kullanan tanımadığınız birine sen dili ile biri konuşmak da ayrı bir seviyeymiş.