• 03-06-2022, 18:07:46
    #19
    Platin üye
    CHaRiSMa72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bırakmadım ara verdim , şimdi bıraktım desem beynim tekrar ister o yüzden ses etmeden konudan ayrılıyorum
    Yakın zamanda o zevki bırakırsınız inşallah
    İnşallah hocam teşekkür ederim
    Powertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir kere paraya kıyıp elektronik sigara alıyorsun 2500 e profesyonel bir makine güzel bir likit sonra aylık masrafın 200 TL ye düşüyor 4 aydır elektronik sigara içiyorum ilk içtiğim gün 2 sigara içtim 2.gun tamamen bıraktım ve sigaraya oranla %100 daha az zararlıdır bunu ilk ay farkediyorsun en kötü ağzında o kötü kokunun kalmaması için bile deger
    Teşekkür ederim hocam araştıracağım
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göğsüm sıkışmaya başlayınca bıraktım..10 senedir içmiyorum,taş gibiyim
    Maşallah hocam, içmenin zarardan başka faydası yok zaten.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara yakarak okudum yorumları. Umarım hep beraber kurtuluruz bu illetten.
    Umarım hocam
    alemburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım 1 aydır zorluyor kendisini sigara canı çektiği an sigara bırakma sakızı var onu çiğniyor. Şuan tek derdi çiğnemekte çenem yoruldu diyordu
    Ben içmiyorum ilginçtir sülalemizde içen yok.
    Sakızla çekirdeği denedim bende hocam işe yaramıyor Bizim sülalede de herkes bıraktı bi ben kaldım
    macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektronik Nargile Sayesinde 4-5 Aydır hiç içmiyorum.
    Hayırlı olsun hocam darısı bana
    murattunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım nikotin bandı ile bıraktım. 3-4 yıl oldu. Kesinlikle deneyin ve bırakın. Günde 2 pakete yakın içiyordum . Bıraktıktan sonra agzinizda bı dönem yara oluyor. Lakin sonra geçiyor. Ben bırakamam demeyin ben biraktiysam herkes bırakır.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam
  • 03-06-2022, 18:09:07
    #20
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara haricinde şuanda kötü bir alışkanlığım yok....


    Hocam merhaba
    Ben almanyada yaşıyorum günde abartısız 2 paket bigbox icerdim bazen daha fazla, sabahları uyanır uyanmaz emziğini arayan bebek gibi hemen siğaraya sarılırdım, her sabah ilk sigaramı içerken midem bulanır kusacak duruma gelmeye başlamıştım ama yinede içerdim, artık git gide bende zararları ortaya cıkmaya başlıyordu ilk diş ve cildimde esmerleşme, aşağıda size vereceğim neurosan firmasının türkiyedeki kliniğinin adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz, ben şöyle anlatayım
    Bunda 8 sene önceydi yanlış hatırlamıyorsam, yukarda bahsettiğim gibi çok siğara içiyordum artık hem vücuduna zarar veriyorum hemde küçül çocuğum dile getiremesede siğaranın kokusundan rahatsız olduğunun farkına vardım, ufak ufakta rahatsızlıklar başlamıştı. Almanyanın Frankfurt şehrine yakın bir köyde aşağıda vereceğim sitedeki resimde görülen soldaki markus adlı doktoru bir akraba aracılığı ile buldum, ilk başta inanmadım çünkü ben çok küçük yaştan beri içiyordum en son hatırladığım ilk okul 5. Sınıfta öğretmenim beni siğara içtiğim için dövmüştü 11 yaşları cıvarıydım, ve hiç siğarayı bırakmayı denememiştim ilk olacaktı, gittim doktora içimde hiç ümit yoktu, randevu aldım gittim, bi forum doldurdum ve kaç adet olduğunu hatırlamıyorum ama tahmini her kulağıma 4 veya 5 adet iğne yaptı akupunktur değil normal bildiğin iğne , yaklaşık toplam süre 5dk sürmedi konuşmalar hariç, iğneleri yaptı ve " tamam hadi geçmiş olsun bitti sigarayı bıraktın " dedi güldüm ve inanmadım, hadi len ben kaç sene içiyorum sen 2 dakikadamı bıraktıracaksın dedim kendi kendime, doktor ile evimin arası yaklaşık 5 saat felan farklı şehirlerde olduğumuz için, arabaya bindim bir kaç saat sonra dikkatimi cekti, ben kaç saattir sigara içmiyorum, işte ozaman ümitlendim, ve o gün bu ğün eşim ve ben bidaha asla sigara içmedik, hiç canımız cekmedi ,ilk zamanlar arkadaşlar sigara icerken banada teklifediyorlardı ben her seferinde hayır diyordum, sanki daha yeni sigarayı söndürmüş gibiydim hiç canım istemedi ne akrasiflik ve kilo alma hiçbiri olmadı. Yanımda siğara içiyorlar inan hiç etkilenmedim, şuan 41 yaşındayım ve 8 seneden fazla oldu galiba bir defa dahi içmedim canım hiç cekmedi. Aşırı derecede tavsiye ederim, kaybedeceğin bişey yok

    Not: 4 defa korona oldum eşim ve ben aile doktorumuzun dediği "sigara içen birisi olsaydınız şuan hastanelik, yoğun bakım hastasıydınız" dedi.

    4 defa korona olduk ilki zordu ama çok yataklık olmadık, 2 ve 3 ilkine göre hafif gecti ilaçlar ile idare ettik, bundan 1 seneye yakın 4. Olduk o mafetti ailece 6 hafta cektik ama evde hastaneye hiç gitmedik, bunu neden anlattım çünkü doktorumun dediğine göre siğarayı bıraktığımız ciğerlerimiz hasar görmemiş.
    Siğarayı bırakmak yaşam kalitesini inan bana çok fazla arttırıyor.

    İstanbul daki doktor.
    http://www.seyitaydogmus.com/neurasan/

    Buda almanyadaki belki almanyada yaşayan arkadaşlarda yararlanır.
    https://www.neurasan.de

    Bi dene kaybedeceğin bişey yok.
  • 03-06-2022, 18:13:57
    #21
    Platin üye
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]

    Hocam merhaba
    Ben almanyada yaşıyorum günde abartısız 2 paket bigbox icerdim bazen daha fazla, sabahları uyanır uyanmaz emziğini arayan bebek gibi hemen siğaraya sarılırdım, her sabah ilk sigaramı içerken midem bulanır kusacak duruma gelmeye başlamıştım ama yinede içerdim, artık git gide bende zararları ortaya cıkmaya başlıyordu ilk diş ve cildimde esmerleşme, aşağıda size vereceğim neurosan firmasının türkiyedeki kliniğinin adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz, ben şöyle anlatayım
    Bunda 8 sene önceydi yanlış hatırlamıyorsam, yukarda bahsettiğim gibi çok siğara içiyordum artık hem vücuduna zarar veriyorum hemde küçül çocuğum dile getiremesede siğaranın kokusundan rahatsız olduğunun farkına vardım, ufak ufakta rahatsızlıklar başlamıştı. Almanyanın Frankfurt şehrine yakın bir köyde aşağıda vereceğim sitedeki resimde görülen soldaki markus adlı doktoru bir akraba aracılığı ile buldum, ilk başta inanmadım çünkü ben çok küçük yaştan beri içiyordum en son hatırladığım ilk okul 5. Sınıfta öğretmenim beni siğara içtiğim için dövmüştü 11 yaşları cıvarıydım, ve hiç siğarayı bırakmayı denememiştim ilk olacaktı, gittim doktora içimde hiç ümit yoktu, randevu aldım gittim, bi forum doldurdum ve kaç adet olduğunu hatırlamıyorum ama tahmini her kulağıma 4 veya 5 adet iğne yaptı akupunktur değil normal bildiğin iğne , yaklaşık toplam süre 5dk sürmedi konuşmalar hariç, iğneleri yaptı ve " tamam hadi geçmiş olsun bitti sigarayı bıraktın " dedi güldüm ve inanmadım, hadi len ben kaç sene içiyorum sen 2 dakikadamı bıraktıracaksın dedim kendi kendime, doktor ile evimin arası yaklaşık 5 saat felan farklı şehirlerde olduğumuz için, arabaya bindim bir kaç saat sonra dikkatimi cekti, ben kaç saattir sigara içmiyorum, işte ozaman ümitlendim, ve o gün bu ğün eşim ve ben bidaha asla sigara içmedik, hiç canımız cekmedi ,ilk zamanlar arkadaşlar sigara icerken banada teklifediyorlardı ben her seferinde hayır diyordum, sanki daha yeni sigarayı söndürmüş gibiydim hiç canım istemedi ne akrasiflik ve kilo alma hiçbiri olmadı. Yanımda siğara içiyorlar inan hiç etkilenmedim, şuan 41 yaşındayım ve 8 seneden fazla oldu galiba bir defa dahi içmedim canım hiç cekmedi. Aşırı derecede tavsiye ederim, kaybedeceğin bişey yok

    Not: 4 defa korona oldum eşim ve ben aile doktorumuzun dediği "sigara içen birisi olsaydınız şuan hastanelik, yoğun bakım hastasıydınız" dedi.

    4 defa korona olduk ilki zordu ama çok yataklık olmadık, 2 ve 3 ilkine göre hafif gecti ilaçlar ile idare ettik, bundan 1 seneye yakın 4. Olduk o mafetti ailece 6 hafta cektik ama evde hastaneye hiç gitmedik, bunu neden anlattım çünkü doktorumun dediğine göre siğarayı bıraktığımız ciğerlerimiz hasar görmemiş.
    Siğarayı bırakmak yaşam kalitesini inan bana çok fazla arttırıyor.

    İstanbul daki doktor.
    http://www.seyitaydogmus.com/neurasan/

    Buda almanyadaki belki almanyada yaşayan arkadaşlarda yararlanır.
    https://www.neurasan.de

    Bi dene kaybedeceğin bişey yok.
    Hepsini okudum hocam, öncelikle çok geçmiş olsun umarım bir daha koronaya yakalanmazsınız. Aileniz ile mutlu huzurlu bir ömür dilerim.
    Dediklerinizi araştıracağım çok teşekkür ederim yorumunuz için çok sağ olun
  • 03-06-2022, 18:31:10
    #22
    Bırakmak istiyorsanız sigaranın zararları sizde görülüyor mu ? Örneğin 2-3 gün sigara içmediğinizde yürüyüş yaparken daha hızlı ve yorulmadan yapıyor musunuz ve gerçekten nefes aldığınızı hissedip hissetmediğinize bakın. Bunlar sigaranın en az zararları olarak bende görünüyorsa ben neden içiyorum diye sorgulayın.

    Ek olarak : sigara içme isteği geldiği zaman yarıda bırakıp kendi isteğinizle onu atın. Zamanla bu sizde alışkanlık yaratıp tamamen bırakmanıza yardımcı olabilir.
  • 03-06-2022, 19:20:44
    #23
    neredeyse hayatımda hiç sigara içmedim,ergenlikte 1-2 tane zorla içmişligim var sadece.ama orta okul,lise,ünide içki çok içerdim.içki dedigimde votka,tekila gibi yani seçiciyim özellikle ünide resmen su gibi votka içerdim.tarsustayım o zaman,sabah uyandıgımda henüz yüzümü dahi yıkamadan yani yataktan kalkar kalkmaz buz dolabına gidip votkadan 2 yudum alırdım.evden çıkacagım zamanlarda asla cep votkamı almadan çıkmazdım,o derece içerdim yani.neyse,bi gün ortada hiçbi sebep yokken yeter yav arkadaş,ben bunu neden içiyorum ki diyip bıraktım.bu dedigim 2010 gibiydi,ondan sonra toplasan 1 çay bardagı dolusu içmemişimdir.o da arkadaş ortamında ısrarla aldıgım 2-3 zorunlu yudumdur yani.canım istemiyor,2 günde bi markete giderim yani sürekli görürüm filan ama hiç alsam mı acaba diye düşündügüm olmadı.bırakma olayında sanırım degişkenler önemli...mesela içki daha zararlı bişey olarak anılsada,çevremde benim gibi içkiyi kolaylıkla bırakan çok fazla insan oldu.ama sigarayı bırakan tanıdıgım çok çok az.kişinin iradesine filanda baglı tabi.

    günde 60 tane sigara ne demek be abi adet olarak bilmiyorum ama benim eniştem çok içerdi mesela,sabah kalktıgında 1 kibritle sigarasını yakardı.o gün içerisinde bidaha kibrite hitiyacı olmazdı çünkü bi sigarası biterken,onun ateşiyle yenisini yakardı.sonra öksürükler,vücutda sorunlar artınca doktora gitti.doktor da ona,sigara içme abi zararlı bu dedi.adam direkt sigarıyı bıraktı bi anda o olaya çok gülmüştüm gerçekten.sanki bu yaşa kadar kimse sigara içme,zararlı dememiş yada bu çok faydalı iç sürekli filan demiş gibi.doktor 1 defa içme,zararlı diyince haaa,tamam o zaman diyip bi anda bıraktı sigarayı.

    içkidir,sigaradır hem maddi olarak çok zararlı hem vücudu mahvediyor hem anlık zevkinden başka bi faydası yok.ben votkayı bıraktıgıma memnunum çok şükür,inşallah bırakmak isteyen arkadaşlarda kurtulur bi an önce.
  • 03-06-2022, 19:27:21
    #24
    hepsi kafada bitiyor.hayatımda en az 10 defa 150 kilolara yakın kiloya çıkıp 70-80 kloya düştüm.verirkende psikolojik alırkende psikolojik. sigarada öyle.
    en etkili çözüm '' LOLİPOP '' tedavisi. kolalı,kakaolu,muzlu,kahveli,karışık meyveli kocaman lolipoplar var. onlardan alacaksın ama tabi önce kesin bir irade lazım.
  • 03-06-2022, 19:41:04
    #25
    13 yıl boyunca sigara içtim. 3 sene boyunca bıraktım şimdi son 2 yıldır ne yazık ki yine başladım. İnşallah sizinki kalıcı olur.

    Not: Sigarayı bıraktıktan sonra nargile, puro, elektronik sigara kullanmayın. İnanılmaz tetikliyor ve sigaraya büyük ihtimal yine başlarsınız.

    Bırakmak için ekstra bir şey gerekmiyor şahsen. O gün bırakacağım dedim ve bıraktım 3 sene boyunca içmedim.
  • 03-06-2022, 20:22:43
    #26
    Platin üye
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neredeyse hayatımda hiç sigara içmedim,ergenlikte 1-2 tane zorla içmişligim var sadece.ama orta okul,lise,ünide içki çok içerdim.içki dedigimde votka,tekila gibi yani seçiciyim özellikle ünide resmen su gibi votka içerdim.tarsustayım o zaman,sabah uyandıgımda henüz yüzümü dahi yıkamadan yani yataktan kalkar kalkmaz buz dolabına gidip votkadan 2 yudum alırdım.evden çıkacagım zamanlarda asla cep votkamı almadan çıkmazdım,o derece içerdim yani.neyse,bi gün ortada hiçbi sebep yokken yeter yav arkadaş,ben bunu neden içiyorum ki diyip bıraktım.bu dedigim 2010 gibiydi,ondan sonra toplasan 1 çay bardagı dolusu içmemişimdir.o da arkadaş ortamında ısrarla aldıgım 2-3 zorunlu yudumdur yani.canım istemiyor,2 günde bi markete giderim yani sürekli görürüm filan ama hiç alsam mı acaba diye düşündügüm olmadı.bırakma olayında sanırım degişkenler önemli...mesela içki daha zararlı bişey olarak anılsada,çevremde benim gibi içkiyi kolaylıkla bırakan çok fazla insan oldu.ama sigarayı bırakan tanıdıgım çok çok az.kişinin iradesine filanda baglı tabi.

    günde 60 tane sigara ne demek be abi adet olarak bilmiyorum ama benim eniştem çok içerdi mesela,sabah kalktıgında 1 kibritle sigarasını yakardı.o gün içerisinde bidaha kibrite hitiyacı olmazdı çünkü bi sigarası biterken,onun ateşiyle yenisini yakardı.sonra öksürükler,vücutda sorunlar artınca doktora gitti.doktor da ona,sigara içme abi zararlı bu dedi.adam direkt sigarıyı bıraktı bi anda o olaya çok gülmüştüm gerçekten.sanki bu yaşa kadar kimse sigara içme,zararlı dememiş yada bu çok faydalı iç sürekli filan demiş gibi.doktor 1 defa içme,zararlı diyince haaa,tamam o zaman diyip bi anda bıraktı sigarayı.

    içkidir,sigaradır hem maddi olarak çok zararlı hem vücudu mahvediyor hem anlık zevkinden başka bi faydası yok.ben votkayı bıraktıgıma memnunum çok şükür,inşallah bırakmak isteyen arkadaşlarda kurtulur bi an önce.
    Eniştenizin olayı efsane hocam Bırakıcam deyip direkt bırakanlar bir daha içmiyorda bırakmaya niyet ettikçe niyet bozuluyor.
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsi kafada bitiyor.hayatımda en az 10 defa 150 kilolara yakın kiloya çıkıp 70-80 kloya düştüm.verirkende psikolojik alırkende psikolojik. sigarada öyle.
    en etkili çözüm '' LOLİPOP '' tedavisi. kolalı,kakaolu,muzlu,kahveli,karışık meyveli kocaman lolipoplar var. onlardan alacaksın ama tabi önce kesin bir irade lazım.
    Aynen abi tamamen irada de bitiyor, bırakcam deyip bırakan bir daha başlamıyor.
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 yıl boyunca sigara içtim. 3 sene boyunca bıraktım şimdi son 2 yıldır ne yazık ki yine başladım. İnşallah sizinki kalıcı olur.

    Not: Sigarayı bıraktıktan sonra nargile, puro, elektronik sigara kullanmayın. İnanılmaz tetikliyor ve sigaraya büyük ihtimal yine başlarsınız.

    Bırakmak için ekstra bir şey gerekmiyor şahsen. O gün bırakacağım dedim ve bıraktım 3 sene boyunca içmedim.
    Teşekkür ederim hocam inşallah hepimiz bırakırız, yine 30-40 tane içsem sorun yokta böyle artık çok rahatsız oldum.
  • 03-06-2022, 20:36:17
    #27
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eniştenizin olayı efsane hocam Bırakıcam deyip direkt bırakanlar bir daha içmiyorda bırakmaya niyet ettikçe niyet bozuluyor.
    benim içkiyi bırakmamda ondan çok farklı degil aslında.onun olayındaki komiklik,sanki zararlı bişey oldugunu o an ilk defa duyuyormuş gibi davranması ve zararlı dedi doktor,bıraktım diyip gerçektende bi anda bırakmasıydı bana kimse bişey demedi,tetikleyen herhangi bişeyde yoktu.adanada dolaşırken cep şişemin bittigini farkettim.yenisini almaya gittim sonra baktım baktım,ben bunu niye içiyorum ki arkadaş diyip bıraktım şişeyi.sonrada gidip çigköfte alıp eve gittim ondan sonrası yok bendede yani.

    özellikle sigaradan çok çekiyor insanlar.halamda mesela sürekli sarar sarar içer,doktor doktor,ameliyat ameliyat geziyor ondan sonra.yinede bırakmıyor.geçen aylarda bize geldi halam,40 kişi başına üşüştük 1 tane eksik iç diye,ikna edemedik.kadın nefes alamıyor,öksürükten konuşamıyor,günde 2 defa gidip serum taktırıyor ama gözünü açar açmaz ne yemek ister ne su.sigaram vardı çantamda,onu versene diyor direkt....

    ben lisedeyken bi arkadaşımın amcası vardı,sigara yüzünden adamın sürekli biyerlerini kestiler.doktor diyor ki adama,bunu acilen bırak yoksa 2-3 aya sag bacagını kesmek zorunda kalıcaz.olsun diyor,sol bacagım var onla idare ederim.o bacak gidiyor bi süre sonra yine adama doktor diyor işte bak sırada sol bacak var,bırak.olsun diyor,zaten evden çok çıktıgım yok,sanki top mu oynayacam bu yaşta.ondan sonra kalpten gitti de adam,başka biyerini kesmediler allahtan.kurtuldu yani...

    sigara bagımlılıgı gerçekten çok garip bişey ve saglık olayına etkisi yani vücuda zararı çok çok fazla.umarım bırakırsınız valla başlarda sadece öksürüktür,çabuk yorulmadır gibi şeyler olsada sonrası çok kötü...