Sigarayı Bırakan Varmı? Nasıl Bırakılır?
44
●1.768
- 03-06-2022, 17:30:32Gelecekteki rahatsızlıklarını düşünerek direkt bırakacaksınız. Nefes almada zorluk, koşarken zorlanma, yoğun çaba gerektiren hareketlerde zorluk, daha ağrılı ölüm ihtimali ve maddi olarak verdiği zarar vs. bunları düşünerek bir anda bırakabilirsiniz. İçmek istediğinizde ilk başlarda yerine alternatif yiyecek/içecekler tüketebilirsiniz. Sonrasında alışıyorsunuz. 2020 Ramazan ayından bir hafta önce bir anda bıraktım. Halen içmiyorum.
- 03-06-2022, 17:33:14En iyisi hiç içmemek hocam, sanki koşullamışım gibi kendimi elimden düşmüyor bu aralar.redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda 1 kere nargile içtim, bir daha da içmem sadece duman başka bir şey yok
Aynen hocam bir akrabamda öyle bıraktı, koronadan önceydi seni bir daha içmicem dedi ve bıraktıCHaRiSMa72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım korona bitince beyin geri nikotin istemez
Çok doğru söylüyorsunuz hocam, çok teşekkür ederimworldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin adınıza sevindim.
- 03-06-2022, 17:37:17Ben bırakmadım ara verdim , şimdi bıraktım desem beynim tekrar ister o yüzden ses etmeden konudan ayrılıyorumAbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yakın zamanda o zevki bırakırsınız inşallah
- 03-06-2022, 17:41:21Hocam bir kere paraya kıyıp elektronik sigara alıyorsun 2500 e profesyonel bir makine güzel bir likit sonra aylık masrafın 200 TL ye düşüyor 4 aydır elektronik sigara içiyorum ilk içtiğim gün 2 sigara içtim 2.gun tamamen bıraktım ve sigaraya oranla %100 daha az zararlıdır bunu ilk ay farkediyorsun en kötü ağzında o kötü kokunun kalmaması için bile deger
