• 03-06-2022, 17:30:32
    #10
    Gelecekteki rahatsızlıklarını düşünerek direkt bırakacaksınız. Nefes almada zorluk, koşarken zorlanma, yoğun çaba gerektiren hareketlerde zorluk, daha ağrılı ölüm ihtimali ve maddi olarak verdiği zarar vs. bunları düşünerek bir anda bırakabilirsiniz. İçmek istediğinizde ilk başlarda yerine alternatif yiyecek/içecekler tüketebilirsiniz. Sonrasında alışıyorsunuz. 2020 Ramazan ayından bir hafta önce bir anda bıraktım. Halen içmiyorum.
  • 03-06-2022, 17:33:14
    #11
    Platin üye
    redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tamamen bırakmak istiyor muyum ?
    - HAYIR
    elektronik sigara ve nargile kokusu smoke effect hoşuma gidiyor
    En iyisi hiç içmemek hocam, sanki koşullamışım gibi kendimi elimden düşmüyor bu aralar.
    Hayatımda 1 kere nargile içtim, bir daha da içmem sadece duman başka bir şey yok
    CHaRiSMa72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korona başladığında beyne dedim ki korona bir kaç aya biter bende o zamana kadar sigara içmeyecem korona bitince başlarım diye , tabi korona bitmedi benim beyinde halen ara verdiğimi sanıyor , belki bir gün başlarım yaklaşık 3 sene olacak ara vereli

    Direk bırakma yerine ara vermeyi deneyebilirsiniz şu olana kadar şuraya gidene kadar vs. böyle diyerek zamanla bırakılıyor.

    Not : Koronadan önce çok kez bırakmayı denedim ama bıçak gibi kesip atmaya kalktığımda her seferinde daha çok içerek tekrar başlamış oluyordum.
    Aynen hocam bir akrabamda öyle bıraktı, koronadan önceydi seni bir daha içmicem dedi ve bıraktı
    Umarım korona bitince beyin geri nikotin istemez
    worldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecekteki rahatsızlıklarını düşünerek direkt bırakacaksınız. Nefes almada zorluk, koşarken zorlanma, yoğun çaba gerektiren hareketlerde zorluk, daha ağrılı ölüm ihtimali ve maddi olarak verdiği zarar vs. bunları düşünerek bir anda bırakabilirsiniz. İçmek istediğinizde ilk başlarda yerine alternatif yiyecek/içecekler tüketebilirsiniz. Sonrasında alışıyorsunuz. 2020 Ramazan ayından bir hafta önce bir anda bıraktım. Halen içmiyorum.
    Çok doğru söylüyorsunuz hocam, çok teşekkür ederim Sizin adınıza sevindim.
  • 03-06-2022, 17:37:17
    #12
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam bir akrabamda öyle bıraktı, koronadan önceydi seni bir daha içmicem dedi ve bıraktı
    Umarım korona bitince beyin geri nikotin istemez
    Ben bırakmadım ara verdim , şimdi bıraktım desem beynim tekrar ister o yüzden ses etmeden konudan ayrılıyorum
    Yakın zamanda o zevki bırakırsınız inşallah
  • 03-06-2022, 17:41:21
    #13
    Hocam bir kere paraya kıyıp elektronik sigara alıyorsun 2500 e profesyonel bir makine güzel bir likit sonra aylık masrafın 200 TL ye düşüyor 4 aydır elektronik sigara içiyorum ilk içtiğim gün 2 sigara içtim 2.gun tamamen bıraktım ve sigaraya oranla %100 daha az zararlıdır bunu ilk ay farkediyorsun en kötü ağzında o kötü kokunun kalmaması için bile deger
  • 03-06-2022, 17:42:08
    #14
    Göğsüm sıkışmaya başlayınca bıraktım..10 senedir içmiyorum,taş gibiyim
  • 03-06-2022, 17:42:54
    #15
    Sigara yakarak okudum yorumları. Umarım hep beraber kurtuluruz bu illetten.
  • 03-06-2022, 17:43:31
    #16
    arkadaşım 1 aydır zorluyor kendisini sigara canı çektiği an sigara bırakma sakızı var onu çiğniyor. Şuan tek derdi çiğnemekte çenem yoruldu diyordu
    Ben içmiyorum ilginçtir sülalemizde içen yok.
  • 03-06-2022, 17:43:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Elektronik Nargile Sayesinde 4-5 Aydır hiç içmiyorum.
  • 03-06-2022, 17:43:59
    #18
    Arkadaşım nikotin bandı ile bıraktım. 3-4 yıl oldu. Kesinlikle deneyin ve bırakın. Günde 2 pakete yakın içiyordum . Bıraktıktan sonra agzinizda bı dönem yara oluyor. Lakin sonra geçiyor. Ben bırakamam demeyin ben biraktiysam herkes bırakır.