• 03-06-2022, 17:16:27
    #1
    Platin üye
    Sigara haricinde şuanda kötü bir alışkanlığım yok. Sıra sigaraya geldi 10 senedir sigara kullanıyorum 6 senedir tütün sarıp içiyorum.
    ilk senelerde günde 4-5 derken son 2 senede 40-50 derken bu sene günde 60-65 dal arası tütün içiyorum. Sabah sarıyor akşama bitiriyorum içmesemde yanımda yanık duruyor.
    Azaltıp bırakmayı denedim ancak başaramadım, bırakmanın kesin bir çözümü varmı? Nasıl bırakılabilir?
    Tütünde hem pahalılandı hemde artık yavaş yavaş hastalandırdığını düşünüyorum. Ayda 1.5 kilo tütün içmeye başladım...
  • 03-06-2022, 17:19:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun sigara bıraktırma merkezleri var beyinden siliyorlar 2 hafta ddedigini yapıyorsunuz Ankara'da vardı sanırım onlardan sonra bırakıyorsunuz iğrenç geliyor bilinç altından makine ile siliyorlar 1000 TL felan olmuştur şimdi sanırım 3 yıl önce 250 TL idi
  • 03-06-2022, 17:20:37
    #3
    Sigara bu video ile bırakılır. Bu videoyu başkaları da yararlansın diye YouTube'a ben yükledim. Çünkü ben de bu video ile bıraktım.

    https://youtu.be/pT9p4EiaW5Y
  • 03-06-2022, 17:22:41
    #4
    Platin üye
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun sigara bıraktırma merkezleri var beyinden siliyorlar 2 hafta ddedigini yapıyorsunuz Ankara'da vardı sanırım onlardan sonra bırakıyorsunuz iğrenç geliyor bilinç altından makine ile siliyorlar 1000 TL felan olmuştur şimdi sanırım 3 yıl önce 250 TL idi
    Hocam o tür yöntemleri çok duydum bir kaç arkadaşımda denediler ama kesin çözüm alamadılar.
    Tekrardan araştıracağım çok teşekkür ederim
    ELEMENTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara bu video ile bırakılır. Bu videoyu başkaları da yararlansın diye YouTube'a ben yükledim. Çünkü ben de bu video ile bıraktım.

    https://youtu.be/pT9p4EiaW5Y
    İzlenecekler arasına kaydettim hocam çok teşekkür ederim
  • 03-06-2022, 17:23:09
    #5
    her zam geldiğinde sigarayı bırakayım pahalı olmaya başladı dediğimde zamdan önce 10-20 adet alıyordum sonra ben ne yapıyorum madem bırakamıyorum o zaman tasarruf edeyim dedim tütüne başlayayım dedim birkaç hafta dayanabildim madem bırakamıyorum o zaman keyfimin kalitesini düşürmeyeyim dedim artık zaml zamsız fark etmez haftalık 5 pakete düşürdüm bu son yaz ayım zaten eylül itibari ile artık sigara vb. şeyler kullanmıcam

    elektronik sigara & nargile kombolamaya çalışıcam ( yok ya ben yine paket alırım )
    aksesuar gibi kullanmazsam olmaz
  • 03-06-2022, 17:23:16
    #6
    Bir yöntem varsa bende uygulamak isterim. kendim bırakmayı denedigimde sürekli öksürüyordum. ve sonuç olarak tekrar düzenli kullanmaya devam ettim
  • 03-06-2022, 17:25:39
    #7
    Platin üye
    redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zam geldiğinde sigarayı bırakayım pahalı olmaya başladı dediğimde zamdan önce 10-20 adet alıyordum sonra ben ne yapıyorum madem bırakamıyorum o zaman tasarruf edeyim dedim tütüne başlayayım dedim birkaç hafta dayanabildim madem bırakamıyorum o zaman keyfimin kalitesini düşürmeyeyim dedim artık zaml zamsız fark etmez haftalık 5 pakete düşürdüm bu son yaz ayım zaten eylül itibari ile artık sigara vb. şeyler kullanmıcam

    elektronik sigara & nargile kombolamaya çalışıcam ( yok ya ben yine paket alırım )
    aksesuar gibi kullanmazsam olmaz
    İnşallah hocam tamamen bırakırsınız Elektronik sigara veya nargileyi sevmiyorum ben sersemlik yapıyor bende
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yöntem varsa bende uygulamak isterim. kendim bırakmayı denedigimde sürekli öksürüyordum. ve sonuç olarak tekrar düzenli kullanmaya devam ettim
    Bir dönem bırakmıştım bende hocam, 2-3 ay kadar günde 2-3 adet içtim. Bu aralar kontrolu tamamen kaybettim yeni yıldan beri, azicik yürüyünce nefes alamıyorum...
  • 03-06-2022, 17:28:10
    #8
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam tamamen bırakırsınız Elektronik sigara veya nargileyi sevmiyorum ben sersemlik yapıyor bende

    Bir dönem bırakmıştım bende hocam, 2-3 ay kadar günde 2-3 adet içtim. Bu aralar kontrolu tamamen kaybettim yeni yıldan beri, azicik yürüyünce nefes alamıyorum...
    hocam tamamen bırakmak istiyor muyum ?
    - HAYIR
    elektronik sigara ve nargile kokusu smoke effect hoşuma gidiyor
  • 03-06-2022, 17:29:18
    #9
    Korona başladığında beyne dedim ki korona bir kaç aya biter bende o zamana kadar sigara içmeyecem korona bitince başlarım diye , tabi korona bitmedi benim beyinde halen ara verdiğimi sanıyor , belki bir gün başlarım yaklaşık 3 sene olacak ara vereli

    Direk bırakma yerine ara vermeyi deneyebilirsiniz şu olana kadar şuraya gidene kadar vs. böyle diyerek zamanla bırakılıyor.

    Not : Koronadan önce çok kez bırakmayı denedim ama bıçak gibi kesip atmaya kalktığımda her seferinde daha çok içerek tekrar başlamış oluyordum.