her zam geldiğinde sigarayı bırakayım pahalı olmaya başladı dediğimde zamdan önce 10-20 adet alıyordum sonra ben ne yapıyorum madem bırakamıyorum o zaman tasarruf edeyim dedim tütüne başlayayım dedim birkaç hafta dayanabildim madem bırakamıyorum o zaman keyfimin kalitesini düşürmeyeyim dedim artık zaml zamsız fark etmez haftalık 5 pakete düşürdüm bu son yaz ayım zaten eylül itibari ile artık sigara vb. şeyler kullanmıcam

elektronik sigara & nargile kombolamaya çalışıcam ( yok ya ben yine paket alırım )
aksesuar gibi kullanmazsam olmaz