Sigara haricinde şuanda kötü bir alışkanlığım yok. Sıra sigaraya geldi 10 senedir sigara kullanıyorum 6 senedir tütün sarıp içiyorum.
ilk senelerde günde 4-5 derken son 2 senede 40-50 derken bu sene günde 60-65 dal arası tütün içiyorum. Sabah sarıyor akşama bitiriyorum içmesemde yanımda yanık duruyor.
Azaltıp bırakmayı denedim ancak başaramadım, bırakmanın kesin bir çözümü varmı? Nasıl bırakılabilir?
Tütünde hem pahalılandı hemde artık yavaş yavaş hastalandırdığını düşünüyorum. Ayda 1.5 kilo tütün içmeye başladım...