her zam geldiğinde sigarayı bırakayım pahalı olmaya başladı dediğimde zamdan önce 10-20 adet alıyordum sonra ben ne yapıyorum madem bırakamıyorum o zaman tasarruf edeyim dedim tütüne başlayayım dedim birkaç hafta dayanabildim madem bırakamıyorum o zaman keyfimin kalitesini düşürmeyeyim dedim artık zaml zamsız fark etmez haftalık 5 pakete düşürdüm bu son yaz ayım zaten eylül itibari ile artık sigara vb. şeyler kullanmıcam
elektronik sigara & nargile kombolamaya çalışıcam ( yok ya ben yine paket alırım )
aksesuar gibi kullanmazsam olmaz
İnşallah hocam tamamen bırakırsınız

Elektronik sigara veya nargileyi sevmiyorum ben sersemlik yapıyor bende
Bir yöntem varsa bende uygulamak isterim. kendim bırakmayı denedigimde sürekli öksürüyordum. ve sonuç olarak tekrar düzenli kullanmaya devam ettim
Bir dönem bırakmıştım bende hocam, 2-3 ay kadar günde 2-3 adet içtim. Bu aralar kontrolu tamamen kaybettim yeni yıldan beri, azicik yürüyünce nefes alamıyorum...