redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her zam geldiğinde sigarayı bırakayım pahalı olmaya başladı dediğimde zamdan önce 10-20 adet alıyordum sonra ben ne yapıyorum madem bırakamıyorum o zaman tasarruf edeyim dedim tütüne başlayayım dedim birkaç hafta dayanabildim madem bırakamıyorum o zaman keyfimin kalitesini düşürmeyeyim dedim artık zaml zamsız fark etmez haftalık 5 pakete düşürdüm bu son yaz ayım zaten eylül itibari ile artık sigara vb. şeyler kullanmıcam

elektronik sigara & nargile kombolamaya çalışıcam ( yok ya ben yine paket alırım )
aksesuar gibi kullanmazsam olmaz
İnşallah hocam tamamen bırakırsınız Elektronik sigara veya nargileyi sevmiyorum ben sersemlik yapıyor bende
saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yöntem varsa bende uygulamak isterim. kendim bırakmayı denedigimde sürekli öksürüyordum. ve sonuç olarak tekrar düzenli kullanmaya devam ettim
Bir dönem bırakmıştım bende hocam, 2-3 ay kadar günde 2-3 adet içtim. Bu aralar kontrolu tamamen kaybettim yeni yıldan beri, azicik yürüyünce nefes alamıyorum...