Korona başladığında beyne dedim ki korona bir kaç aya biter bende o zamana kadar sigara içmeyecem korona bitince başlarım diye , tabi korona bitmedi benim beyinde halen ara verdiğimi sanıyor , belki bir gün başlarım yaklaşık 3 sene olacak ara vereli
Direk bırakma yerine ara vermeyi deneyebilirsiniz şu olana kadar şuraya gidene kadar vs. böyle diyerek zamanla bırakılıyor.
Not : Koronadan önce çok kez bırakmayı denedim ama bıçak gibi kesip atmaya kalktığımda her seferinde daha çok içerek tekrar başlamış oluyordum.