AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam tamamen bırakırsınız Elektronik sigara veya nargileyi sevmiyorum ben sersemlik yapıyor bende

Bir dönem bırakmıştım bende hocam, 2-3 ay kadar günde 2-3 adet içtim. Bu aralar kontrolu tamamen kaybettim yeni yıldan beri, azicik yürüyünce nefes alamıyorum...
hocam tamamen bırakmak istiyor muyum ?
- HAYIR
elektronik sigara ve nargile kokusu smoke effect hoşuma gidiyor