Hocam bir kere paraya kıyıp elektronik sigara alıyorsun 2500 e profesyonel bir makine güzel bir likit sonra aylık masrafın 200 TL ye düşüyor 4 aydır elektronik sigara içiyorum ilk içtiğim gün 2 sigara içtim 2.gun tamamen bıraktım ve sigaraya oranla %100 daha az zararlıdır bunu ilk ay farkediyorsun en kötü ağzında o kötü kokunun kalmaması için bile deger