13 yıl boyunca sigara içtim. 3 sene boyunca bıraktım şimdi son 2 yıldır ne yazık ki yine başladım. İnşallah sizinki kalıcı olur.
Not: Sigarayı bıraktıktan sonra nargile, puro, elektronik sigara kullanmayın. İnanılmaz tetikliyor ve sigaraya büyük ihtimal yine başlarsınız.
Bırakmak için ekstra bir şey gerekmiyor şahsen. O gün bırakacağım dedim ve bıraktım 3 sene boyunca içmedim.