CHaRiSMa72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bırakmadım ara verdim , şimdi bıraktım desem beynim tekrar ister o yüzden ses etmeden konudan ayrılıyorum
Yakın zamanda o zevki bırakırsınız inşallah
İnşallah hocam teşekkür ederim
Powertools adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir kere paraya kıyıp elektronik sigara alıyorsun 2500 e profesyonel bir makine güzel bir likit sonra aylık masrafın 200 TL ye düşüyor 4 aydır elektronik sigara içiyorum ilk içtiğim gün 2 sigara içtim 2.gun tamamen bıraktım ve sigaraya oranla %100 daha az zararlıdır bunu ilk ay farkediyorsun en kötü ağzında o kötü kokunun kalmaması için bile deger
Teşekkür ederim hocam araştıracağım
gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göğsüm sıkışmaya başlayınca bıraktım..10 senedir içmiyorum,taş gibiyim
Maşallah hocam, içmenin zarardan başka faydası yok zaten.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigara yakarak okudum yorumları. Umarım hep beraber kurtuluruz bu illetten.
Umarım hocam
alemburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım 1 aydır zorluyor kendisini sigara canı çektiği an sigara bırakma sakızı var onu çiğniyor. Şuan tek derdi çiğnemekte çenem yoruldu diyordu
Ben içmiyorum ilginçtir sülalemizde içen yok.
Sakızla çekirdeği denedim bende hocam işe yaramıyor Bizim sülalede de herkes bıraktı bi ben kaldım
macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektronik Nargile Sayesinde 4-5 Aydır hiç içmiyorum.
Hayırlı olsun hocam darısı bana
murattunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım nikotin bandı ile bıraktım. 3-4 yıl oldu. Kesinlikle deneyin ve bırakın. Günde 2 pakete yakın içiyordum . Bıraktıktan sonra agzinizda bı dönem yara oluyor. Lakin sonra geçiyor. Ben bırakamam demeyin ben biraktiysam herkes bırakır.
Yorumunuz için teşekkür ederim hocam