• 21-05-2022, 10:48:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sözleşmesi uzadıysa isterse 10 kişi kendi arasında döndersin evden çıkaramaz .Boş beleş atmayın.
    • Kanun gereğince yeni mülk sahibi, eğer kira kontratına istinaden tapuda şerh yoksa, tapu devri yapıldıktan sonra bir ay içinde kiracıya ihtarname göndermelidir.
    • İhtarname gönderildikten sonra eğer kira sözleşmesinin bitimi 6 aydan uzun süreli ise kiracı 6 ay içinde evi boşaltmalıdır. Kiracı evden çıkmayı kabul etmiyorsa dava yoluyla tahliye edilebilir.
    Bol keseden atan yok en kral avukat dahi gelse 1 ay veya 6 ay içinde sepetleyip yollar kiracıyı. Evi satın alan şahısın. Başka oturacak evi yok ise zaten mahkeme olayı zaten direkt kapatıp kiracıyı çıkarıyor. Sen evi aldın kiracı içinde sokakta mı kalacaksın.
  • 21-05-2022, 11:02:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol keseden atan yok en kral avukat dahi gelse 1 ay veya 6 ay içinde sepetleyip yollar kiracıyı. Evi satın alan şahısın. Başka oturacak evi yok ise zaten mahkeme olayı zaten direkt kapatıp kiracıyı çıkarıyor. Sen evi aldın kiracı içinde sokakta mı kalacaksın.
    Kim söylemişse yanlış bilgi vermiş .Bu şekilde oturan çok kiracı var .Yeni ev almak isteyenler neden kiracılı ev almak istemiyor hiç merak etmedin mi .Ben söyleyeyim kafana göre kiracı çıkaramayacağın için.

    Sen evi alırken kiracılı olduğunu görerek alıyorsun .Sen evi aldın diye de kiracı sözleşmesi devam ettiği sürece kiracıyı çıkaramazsın .Senin deyiminle en kral avukat gelsin çıkaramaz .

    Bir mahkeme en az 1-2 yıl sürer o da itirazlar olmazsa Atın tutun bakalım . Uganda muz cumhuriyeti idi sanki burası.
  • 21-05-2022, 11:04:57
    #12
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim söylemişse yanlış bilgi vermiş .Bu şekilde oturan çok kiracı var .Yeni ev almak isteyenler neden kiracılı ev almak istemiyor hiç merak etmedin mi .Ben söyleyeyim kafana göre kiracı çıkaramayacağın için.

    Sen evi alırken kiracılı olduğunu görerek alıyorsun .Sen evi aldın diye de kiracı sözleşmesi devam ettiği sürece kiracıyı çıkaramazsın .Senin deyiminle en kral avukat gelsin çıkaramaz .

    Bir mahkeme en az 1-2 yıl sürer o da itirazlar olmazsa Atın tutun bakalım . Uganda muz cumhuriyeti idi sanki burası.
    Atın tutun değil, burası muz cumhuriyeti'de değil. 'ihtar çekersin' olur biter. Alışmışsınız sülük gibi ev sahibinin evine çökmeye ondan böyle rahat konuşuyorsun. Gel kiracım ol 1 ay içinde çıkarıyor muyum gözlerinle tespit etmiş olursun
  • 21-05-2022, 11:07:31
    #13
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atın tütün değil, burası muz cumhuriyeti'de değil. 'ihtar çekersin' olur biter. Alışmışsınız sülük gibi ev sahibinin evine çökmeye ondan böyle rahat konuşuyorsun. Gel kiracım ol 1 ay içinde çıkarıyor muyum gözlerinle tespit etmiş olursun
    boş konuşuyorsun diye geyiğine diyordum da hakkaten Boş konuşuyon .Beni tanımıyon etmiyon at bakalım çıkarırım şöyle yaparım Hayatınız kolpa ...
  • 21-05-2022, 11:09:30
    #14
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş konuşuyorsun diye geyiğine diyordum da hakkaten Boş konuşuyon .Beni tanımıyon etmiyon at bakalım çıkarırım şöyle yaparım Hayatınız kolpa ...
    Boş konuşan sensin. Kolpaçino izleyip buraya gelmişsin. Gel kiracım ol diyorum, ne diyeyim sana? Gel özele konum atacağım bakalım atıyor muyum tutuyor muyum anlamış olursun. Adana'da yaşıyorum, bırak 1 ayı burada 1 saatte seni evinden çıkarırlar.
  • 21-05-2022, 11:16:48
    #15
    Yorumlarınız için teşekkür ederim, bu durumun hukuksal açılımı tam olarak nedir bilmiyorum ama kendi düzenim için başkasının düzenini bozacağımdan vicdanım rahatsız, güzellikle bitse ne iyi olurdu .... zor Allah herkesin yardımcısı olsun
  • 21-05-2022, 11:21:49
    #16
    Hocam yanlış anlamayın ama çocuk annesiz veya ilgisiz kalmamalı yakın bir akraba bile olsa ileride büyük psikolojik sorunlar çıkıyor bizzat yakın arkadaşımın çocuklarından gördüm arkadaşım çalışıyor eşi çalışıyor küçük çocuklar Bi gün o komşu bigün bu akraba çoğu zaman evde tek kalıyorlar çocuklar şuan 15 16 yaşlarına geldi ama çok zorluk çektiler psikoloji tadavisi özel okul özel ders vs ortak eğitim yerlerinde duramadılar geride kaldılar yani bu zamanda zor ama en doğrusu annesi veya babane anane gibi yakından ilgilenecek birileri ile kalamaları. Maddiyattan şartlardan önce bunları da düşünün lütfen hasta kadında kendine mi bakacak cucuklara mı oda zor Allah yardımcınız olsun.
  • 21-05-2022, 11:22:03
    #17
    tek çare evi başkasına satıp, ilgili kontrak geçersiz sayılacaktır. Ancak kontrak süresi önemli 1 yıllık yapılmış ise ve 1 yıldan önce çıkarılmış ise bu kez de size karşı maddi tazminat kazanır kiracı. Tebligat çekin şu tarihte kontrak bitecektir ve bu sürede ev satılacaktır beni bağlamaz diye.
  • 21-05-2022, 11:23:29
    #18
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş konuşan sensin. Kolpaçino izleyip buraya gelmişsin. Gel kiracım ol diyorum, ne diyeyim sana? Gel özele konum atacağım bakalım atıyor muyum tutuyor muyum anlamış olursun. Adana'da yaşıyorum, bırak 1 ayı burada 1 saatte seni evinden çıkarırlar.


    :d Ben inanmadım bize evinin önünden selfi çekip ve tapu ile atarsan inanırız.Yüzünü de göreyim. Delikanlısın yaa Tehtit ediyorsun ya görelim şu delikanlıyı.