tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş konuşan sensin. Kolpaçino izleyip buraya gelmişsin. Gel kiracım ol diyorum, ne diyeyim sana? Gel özele konum atacağım bakalım atıyor muyum tutuyor muyum anlamış olursun. Adana'da yaşıyorum, bırak 1 ayı burada 1 saatte seni evinden çıkarırlar.


:d Ben inanmadım bize evinin önünden selfi çekip ve tapu ile atarsan inanırız.Yüzünü de göreyim. Delikanlısın yaa Tehtit ediyorsun ya görelim şu delikanlıyı.