Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sözleşmesi uzadıysa isterse 10 kişi kendi arasında döndersin evden çıkaramaz .Boş beleş atmayın.
  • Kanun gereğince yeni mülk sahibi, eğer kira kontratına istinaden tapuda şerh yoksa, tapu devri yapıldıktan sonra bir ay içinde kiracıya ihtarname göndermelidir.
  • İhtarname gönderildikten sonra eğer kira sözleşmesinin bitimi 6 aydan uzun süreli ise kiracı 6 ay içinde evi boşaltmalıdır. Kiracı evden çıkmayı kabul etmiyorsa dava yoluyla tahliye edilebilir.
Bol keseden atan yok en kral avukat dahi gelse 1 ay veya 6 ay içinde sepetleyip yollar kiracıyı. Evi satın alan şahısın. Başka oturacak evi yok ise zaten mahkeme olayı zaten direkt kapatıp kiracıyı çıkarıyor. Sen evi aldın kiracı içinde sokakta mı kalacaksın.