Bol keseden atan yok en kral avukat dahi gelse 1 ay veya 6 ay içinde sepetleyip yollar kiracıyı. Evi satın alan şahısın. Başka oturacak evi yok ise zaten mahkeme olayı zaten direkt kapatıp kiracıyı çıkarıyor. Sen evi aldın kiracı içinde sokakta mı kalacaksın.
Kim söylemişse yanlış bilgi vermiş .Bu şekilde oturan çok kiracı var .Yeni ev almak isteyenler neden kiracılı ev almak istemiyor hiç merak etmedin mi .Ben söyleyeyim kafana göre kiracı çıkaramayacağın için.
Sen evi alırken kiracılı olduğunu görerek alıyorsun .Sen evi aldın diye de kiracı sözleşmesi devam ettiği sürece kiracıyı çıkaramazsın .Senin deyiminle en kral avukat gelsin çıkaramaz .
Bir mahkeme en az 1-2 yıl sürer o da itirazlar olmazsa

Atın tutun bakalım . Uganda muz cumhuriyeti idi sanki burası.